خبرگزاری کار ایران

دکتر علی نژاد در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی مطرح کرد:

پرداخت 31 میلیارد بدهی عملکرد خیلی خوبی است/ با تمام توان در کنار فدراسیون کشتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۶۲۳

دکتر علی نژاد گفت: تا قبل از این سابقه نداشت یک مجمع فدراسیون به صورت آنلاین برگزار شود و کشتی در این زمینه یک رکورد زد.

به گزارش ایلنا، دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی که امروز (چهارشنبه) به صورت وبینار برگزار شد گفت: اولین مجمع آنلاین تاریخی فدراسیون کشتی برگزار شد. تا قبل از این سابقه نداشت که یک مجمع فدراسیون به صورت آنلاین برگزار شود. اینجا هم کشتی یک رکورد زد و توانست آن را به نام خودش بزند.
 
وی ادامه داد: شکر خدا کشتی یکسال اخیر را خیلی خوب سپری کرد.  موفقیت های بسیار خوبی به دست آمده و این نشان دهنده عملکرد خوب علیرضا دبیر و دوستانش است که توانستند یک عملکرد تیمی خوبی را داشته باشند.
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: علیرضا دبیر از قهرمانان خوب کشتی بود که نشان داد در زمان حضورش در شورای شهر و در عرصه سیاست خیلی خوب توانست کارهای مدیریتی را فرا بگیرد.
 
وی گفت: پرداخت 31 میلیارد بدهی نشان از عملکرد خیلی خوب مالی فدراسیون دارد و حتما این موضوع در ارزیابی کیفی فدراسیون ها نقش مهمی خواهد داشت.
 
علی نژاد اظهار داشت: یکی از کارهای خوب در فدراسیون کشتی تعدیل نیروهای انسانی یود. چرا که فدراسیون کشتی با تورم نیرو مواجه بود و این خوب نبود که پول ورزش برای نیروی انسانی هزینه شود.
 
وی تصریح کرد: کسب کرسی بین المللی یکی از برنامه های مهم فدراسیون کشتی است. کرسی که به سختی به دست آمد و به آسانی از دست رفت و حالا امیدواریم که با حضور حمید سوریان بتواینم این مسولیت را دوباره به دست بیاوریم. سوریان از قهرمانان بزرگ نامی کشتی  ایران و دنیا بوده و این شایستگی را دارد که باز هم این کرسی را برای ایران بدست بیاورد.
 
علی نژاد خاطنرشان کرد: وزارت ورزش با تمام توان در کنار فدراسیون کشتی است و هر کاری که لازم باشد انجام حواهد داد و حمایت های لازم در هر زمینه انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز