خبرگزاری کار ایران

بهترین تصمیم تکرار بازی بود

قربانی: از مجیدی انتظار معجزه نداشته باشیم/ آبادان قرمزاست کاش اتفاق تلخ رخ ندهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۳۵

کاپیتان سابق استقلال می‌گوید نباید از مجیدی انتظار معجزه داشت.

به گزارش ایلنا، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی عملکرد خوبی داشته و با توجه به اینکه تیم را خودش از ابتدای فصل نبسته نباید از وی انتظار معجزه داشت. قربانی همچنین پیش بینی کرد که استقلالی‌ها سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب خواهند کرد.

استقلال در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.

فکر می‌کنم تغییر مربی در فصل جاری باعث شده که استقلال نتواند ثبات لازم را داشته باشد به نظر من هر مدیر یا مربی برای موفقیت باید حداقل سه سال فعالیت داشته باشد.

فکر می‌کنید چقدر فرهاد مجیدی در ناکامی‌های اخیر استقلال نقش داشته است؟

به هر حال آنهایی که فرهاد مجیدی را به استقلال آورده‌اند و او را انتخاب کرده‌اند باید در این خصوص اظهار نظر کنند الان باید به مجیدی فرصت داد تا بتواند افکارش را در این تیم پیاده کند. او جوان است و انگیزه دارد در ضمن باید این را هم قبول کنیم که او تیم را خودش نبسته و نباید از او انتظار معجزه داشت.

به نظرتان استقلال می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند؟

باید قبول کنید نفراتی که در استقلال حضور دارند همگی بازیکنان خوب و تاثیرگذاری هستند نفراتی که همگی در حد یک قهرمان هستند. فکر می‌کنم استقلال بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند.

دیدار تیم‌های استقلال و پارس جنوبی جم هم باید تکرار شود.

این امر بدیهی بود زیرا استقلال با این همه بازیکن کرونایی که نمی‌توانست در آن بازی به میدان برود بهترین تصمیم این بود که این بازی تکرار شود امیدوارم این بار که استقلال در آبادان بازی دارد اتفاق تلخی برای این تیم رخ ندهد.

نگران بیماری دوباره بازیکنان در آبادان نیستید؟

به هر حال شهر آبادان وضعیت قرمز دارد و بازی کردن و رفتن به آن شهر ریسک است اما نمی‌شود که بازی را برگزار نکرد. اگر کمی مسائل بهداشتی را سخت‌تر بگیریم بهتر است زیرا اتفاق تلخ دوباره رخ نمی‌دهد. 

خیلی‌ها پرسپولیس را قهرمان دوباره لیگ برتر می‌دانند. 

وقتی تیمی پیش از شروع دوباره لیگ با 9 امتیاز اختلاف صدر جدول بود مشخص بود که قهرمانی دوباره لیگ را کسب خواهد کرد. امیدوارم استقلال بتواند فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد زیرا چند سال است که به این عنوان دست نیافته است و هواداران از این بابت کمی ناراحت هستند. آنها دوست دارند تیم‌شان بعد از سال‌ها قهرمان شود.

خودتان قصد مربیگری ندارید؟ 

فعلا که در خانه مشغول استراحت کردن هستیم باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز