خبرگزاری کار ایران

ناظمی: اقدام باشگاه شاهین غیراخلاقی بود/ به نمایندگی از مردم رشت مذاکره با پاشازاده را پیگیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۱۷۲

مدیرعامل سپیدرود از پیگیری جدی ماجرای پیوستن پاشازاده به شاهین بوشهر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا؛ افشین ناظمی مدیر عامل باشگاه سپید رود رشت در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان، درباره اقدام اخیر سرمربی این تیم اظهار داشت: حدود ۱۸ روز پیش با پاشازاده قرار داد بسته ایم و دو بازی را نیز مربی‌گری کرد؛ در این بین باشگاه شاهین بوشهر طی اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه ای شب مسابقه ما با تیم گل‌ریحان البرز با ایشان وارد مذاکره شد این در حالی‌ست که در گذشته تیم شاهین بوشهر اخلاق مداری را راس همه امور خود قرار می‌داد.

وی افزود: پیامی خصوصی برای پاشازاده ارسال کردم و در آن با رفتن ایشان مخالفت نمودم، مردم نیز نسبت به این امر اعتراض دارند.

ناظمی با اشاره به شکایت باشگاه سپید رود از باشگاه شاهین بوشهر تاکید کرد: شاهین بوشهر مربی تحت اختیار ما را وارد مذاکره کرده است و من به نمایندگی از مردم شهر رشت، این امر را پیگیری خواهم کرد.

مدیر عامل باشگاه سپید رود رشت با تاکید بر اینکه تیم سپید رود هیچ‌گونه رضایتی برای خارج شدن سرمربی تیم و فسخ قرار داد اعلام نکرده است، گفت: با وجود اینکه در تماس تلفنی با باشگاه شاهین بوشهر مخالفت خود را تکرار کردم اما امروز صبح با پاشازاده قرار داد بستند.

وی افزود: باید در بخش حقوقی فدراسیون فوتبال قوانین به گونه ای تنظیم شود تا شاهد این اتفاقات نباشیم. این اقدامات به ضرر فوتبال ما خواهد بود.

ناظمی ادامه داد: از ساعت ۱۵ امروز با چند نفر وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم تا ساعاتی دیگر این مذاکرات را به نتیجه رسانده و مربی شایسته را برای این تیم انتخاب کنیم تا رضایت طرفداران این تیم را جلب کنیم.

مدیر عامل باشگاه سپید رود در پایان تصریح کرد: تیم سپید رود برنامه های متعددی از جمله بازگشت به لیگ برتر را تدوین کرده بود و پاشا زاده نیز در جریان این برنامه ها قرار داشت.

من نیز به عنوان نماینده این تیم هرکاری که بتوانم انجام خواهم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز