خبرگزاری کار ایران

احمد زنده روح در گفتگو با ایلنا:

شرایط مالی در جدایی من از ماشین سازی تاثیر داشت/ 3 بار بردن استقلال حس فوق‌العاده‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۱۸

احمد زنده روح در خصوص شرایط خود و باشگاه گل گهر سیرجان گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر گل گهر و پیکان در جدال قعرنشینان به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر گل گهر را شکست دهد.

احمد زنده روح در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی با پیکان برای ما بسیار حائز اهمیت بود چراکه اگر می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم شرایط ما در جدول به کلی تغییر می‌کرد. بازی را خوب شروع کردیم و خوب نیز ادامه دادیم ولی متاسفانه به خاطر اشتباهاتی که خودمان کردیم بازی را باختیم. کار برای ما با این شکست بسیار سخت ولی به بازی‌ها بعد امیدوار هستیم تا بتوانیم با کسب نتایج لازم در لیگ برتر بمانیم.

وی ادامه داد: شرایط ما در نیم فصل دوم فوق العاده بود تیم از نظر هماهنگی و روحی در شرایط عالی قرار داشت تا جایی که ما استقلال و صنعت نفت را در دو بازی پشت سرهم شکست دادیم.اما تعطیلات لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر از همه به تیم ما ضربه زد و ما را از شرایط ایده‌آلی که داشتیم دور کرد. خیلی در تلاش هستیم تا به همان شرایط باز گردیم اما متاسفانه کمی هم بدشانس هستیم. در دو بازی اخیر خود حداقل 4 یا 5 موقعیت گل از دست دادیم درحالی که به ساده ترین شکل ممکن دروازه ما باز شد و متاسفانه شکست خوردیم. امیدوار هستم هر چه زود این بدشانسی دست از سر ما بردارد تا بتوانیم دوباره به شرایط ایده‌آل خود باز گردیم.

زنده روح در مورد بازی با شاهین بوشهر گفت: واقعیت این است که شرایط برای تیم ما به صورتی رقم خورده که دیگر برای ما مهم نیست با کدام تیم در کجایی جدول بازی داریم. ما در 6 بازی که پیش رو داریم باید تمام تلاش خود را به کار بگیرم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بتوانیم در جدول بالا بیاییم و موقعیت خود را بهتر کنیم. شاهین نیز یکی از حریفان رو در روی ماست. برد در این بازی می‌تواند شرایط را برای ما تغییر دهد تا بتوانیم ادامه مسابقات را با استرس کمتری دنبال کنیم.

بازیکن سابق ماشین سازی در رابطه با اینکه در هفته بیست و ششم به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت و در مورد اینکه آیا از ترک این تیم پشیمان است اظهار داشت: نه از ترک ماشین سازی پشیمان نیستم به هرحال ریسکی بود که باید انجام می‌دادم. این ریسک را پذیرفتم و برای چالشی جدید راهی گل گهر شدم. بدون تعارف به شما می‌گویم شرایط مالی در جدایی من از ماشین سازی و پیوستنم به گل گهر تاثیر داشت. کار و حرفه ما همین فوتبال است و ما نیز به فکر درآمدذایی هستیم. من نمی‌گویم بحث مالی مطرح نبوده چرا بوده، اما همه چیز پول نیست برخی شرایط دیگر نیز برای جابه‌جایی دخیل است و من نیز این جوانب را بررسی کردم و تصمیم گرفتم به گل گهر بپیوندم. من نیز دوست داشتم از نظر مالی هم به باشگاه ماشین سازی کمکی کرده باشم هم خودم و از طرفی به تیم استان خودم یعنی گل گهر کمکی کرده باشم. من سه سال در تبریز و ماشین سازی حضور داشتم و خاطرات خوب و بدی را در این تیم تجربه کردم. خدارا شکر امسال توانستم در این تیم روند خوبی را داشته باشم و خیلی خوشحال هستم که دوباره به شهر تبریز باز می‌گردم.

زنده روح در خصوص جدایی جلالی و حواشی بازی با پیکان هم گفت: من در بازی بودم چندان اطلاعی ندارم گویا روی نیمکت درگیری پیش آمده بود. من با بچه‌ها به خصوص سجاد عاشوری که صحبت کردم به من گفتند اتفاق خاصی رخ نداده و بیشتر فشار بازی بوده است که خب به هرحال با توجه به نتیجه بازی و شرایط ما کاملا طبیعی بود. آقای جلالی نیز تمام تلاش خود را کرد و برای این تیم زحمت کشید و نتایج خوبی نیز گرفت و امیدوار هستم هر کجا هستند موفق باشند.

در آخر زنده روح در رابطه با اینکه در این فصل سه بار موفق به شکست استقلال شده است بیان کرد: این یه حس فوق‌العاده و خوبی است. من به شخصه بسیار خوشحال هستم از اینکه موفق شدم در یک فصل در 3 بازی که مقابل استقلال  قرار گرفتم این تیم را شکست دهم. بالاخره بردن تیم‌های بزرگ چه استقلال چه پرسپولیس در هر صورت لذت بخش است. مخصوصا اینکه من در این 3 بازی نقش پررنگی در شکست استقلال داشتم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز