خبرگزاری کار ایران

ویسی: اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم / وظیفه داریم سرباز تیم ملی باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۸۰۶

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ابراز امیدواری کرد شاگردانش با کسب امتیازات در مسابقات پیش رو بتوانند سهمیه لیگ برتری این تیم را حفظ کنند.

عبدالله ویسی در گفتگو با ایلنا درباره پیروزی تیم پیکان مقابل گل گهر گفت: اهداف مهمی در بازی برابر گل گهر داشتیم. بچه‌های خیلی خوب کار کردند و توانستیم به هدفی که داشتیم دست پیدا کنیم. از مهم‌ترین برنامه‌های ما به خصوص در این بازی تقویت خط دفاعی بود. ما اگر اشتباهات در سطح خط دفاعی را کاهش بدهیم می‌توانیم سطح موفقیت‌مان را افزایش بدهیم.

ویسی درباره استفاده از سیستم چرخشی برای دروازه‌بانان این تیم گفت: برای من به عنوان سرمربی تفاوتی ندارد که کدام بازیکن به عنوان دروازه‌بان بخواهد درون دروازه بایستد. در این بازی آرام توانست بدون گل خورده زمین را ترک کند که اتفاق خوبی بود. ما چهار سنگربان موفق داریم و هر چهار نفر بیشترین تلاش خود را در تمرینات به کار می‌گیرند تا به تیم‌مان کمک کنند. 

سرمربی پیکان درباره آینده این تیم هم گفت: ما محکوم به ماندن در لیگ برتر هستیم. واقعا پتانسیل این تیم خوب است. پیکان نیازهای اولیه باشگاهداری را در اختیار دارد و چنین تیمی نباید به لیگ دسته اول سقوط کند. سقوط اصلا در فکر ما نیست و در برنامه‌های بلند مدت حتی به این فکر می‌کنیم که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را هم به دست بیاوریم.

 

او در پاسخ به این سوال که رویارویی با سایپا در دربی خودروسازان را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: این مسابقه هم همانند سایر بازی‌ها سه امتیاز دارد اما برای ما اهمیت بیشتری خواهد داشت. در حال حاضر هیچ بازی راحتی پیش روی ما نیست و سایپا دیدید که سایپا در مشهد از شهرخودرو امتیاز گرفت. با احترام به تیم حریف ما به دنبال کسب حداکثر امتیازات هستیم و تلاشمان را می‌کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

عبدالله ویسی همینطور درباره دیدارهای اخیر با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: رابطه من با اسکوچیچ قدیمی است و از مدت‌ها قبل با هم در ارتباط بودیم. او در پیکانشهر حاضر شده بود و پیش از بازی با گل گهر هم در اردوی ما حاضر شد. آرزوی همه ما این است که تیم ملی با اسکوچیچ به جام جهانی راهی پیدا کند و به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم سرباز تیم ملی باشیم. باید برای موفقیت تیم ملی تلاش همگانی صورت بگیرد و امیدوارم که اسکوچیچ هم در کارش موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز