خبرگزاری کار ایران

واسعی: کمک داور ویدیویی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند / دوست دارم محیط جدیدی را تجربه کنم

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۴۵

بازیکن تیم پیکان تهران تایید کرد مایل است در پایان فصل این تیم را ترک کرده و چالش‌های جدیدی را تجربه کند.

سعید واسعی هافبک تیم پیکان تهران در گفتگو با ایلنا درباره دومین برتری متوالی تیم پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: باعث خوشحالی است و جای شکر دارد که در دو هفته به 6 امتیاز دست پیدا کردیم و از منطقه سقوط تا حدودی فاصله گرفتیم. مهم‌ترین بازی ما برابر سایپا خواهد بود و هنوز چیزی تمام نشده است. امیدوارم که با برتری در این هفته هم بتوانیم خیالمان بابت فاصله گرفتن از قعر جدول را راحت کنیم.

هافبک پیکان درباره اتفاقات بازی مقابل گل گهر گفت: به هر حال داور هم اشتباهاتی در این بازی داشت که طبیعی است. ما دوست داشتیم که سیستم کمک داور ویدیوی در این شرایط وجود داشت تا برای تصمیم گیری درخصوص این لحظات عمل کند و در حق هیچ تیمی اجحاف نشود. با حمایت آقای گرشاسبی، باشگاه پیکان و حمایت آقای ویسی سعی داریم به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

واسعی بازی مقابل سایپا را حساس شمرد و گفت: بازی جذابی پیش روی ماست و مطمئنا برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و شکی برای نتیجه گیری در این بازی نداریم. با حضور آقای ویسی ما نقاط قوت و ضعف را به خوبی می‌شناسیم و همکاری با ایشان لذتبخش است.

بازیکن تیم پیکان که در زمان حضور مارک ویلموتس در اردوی تیم ملی فوتبال حضور داشت درباره حضور دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه‌ها و تماشای مسابقات لیگ برتر گفت: هیچ فوتبالیستی نیست که علاقه نداشته باشد پیراهن تیم ملی را در بازی‌های رسمی برتن کند. امیدوارم که پیکان در لیگ برتر حضور داشته باشد و بتوانم در تیمی باشم به تیم ملی برسم و به آرزوهایی که دارم دست پیدا کنم. حضور اسکوچیچ در ورزشگاه‌ها انگیزه بازیکنان را افزایش می‌دهد و بازیکنان علاقه دارند که از این فرصت استفاده کنند تا شانس حضور در اردوها و رسیدن به پیراهن تیم ملی را از دست ندهند.

سعید واسعی در پاسخ به این سوال که در پایان فصل از پیکان جدا می‌شود یا خیر گفت: در نیم فصل پیشنهاداتی وجود داشت و تلاش کردیم که برای موفقیت پیکان تلاش کنیم. در حال حاضر تصمیم خاصی برای آینده ندارم اما بعد از دو فصل حضور در تیم پیکان دوست دارم که چالش جدیدی را تجربه کنم و بتوانم شانس پیشرفت را در تیم‌های دیگر دنبال کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز