خبرگزاری کار ایران

اکبر صادقی:

سپاهان و استقلال نیز از پس سایپا بر نیامدند/ حمیداوی کاری کرد که خیلی‌ها در استقلال در انجام آن ناتوان بودند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۱۶

کاپیتان شهرخودرو در خصوص وضعیت این تیم گفت، و ابراز امیدواری کرد تا بتواند سهمیه آسیایی را در انتهای فصل کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، شهرخودرو در حالی که به نظر می‌رسید سومین پیروزی پیاپی خود را در دوران پسا کرونا کسب کند. اما در دقیقه 97 گل  سایپا گل مساوی را وارد دروازه این تیم کرد تا مشهدی‌ها دو امتیاز حساس در راه کسب سهیمه آسیایی را از دست بدهند.

اکبر صادقی در خصوص بازی با این تیم به خبرنگار ما گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم و موفق شدیم گل بزنیم. اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم تا اختلاف را بیشترکنیم. در نیمه دوم با توجه به شرایط جدولی که سایپا دارد این تیم سعی کرد رو به بازی مستقیم بیاورد همین نیز باعث شد تا سبک بازی ما خراب شود و در نتیجه در دقیقه پایانی موفق شدند دروازه ما را باز کنند. سایپا تیم خوبی است مربی جوان و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و رتبه‌ای که اکنون در جدول دارند شایسته آنها نیست. فوتبال هم همین است در بعضی بازی‌ها ما در دقایق پایانی گل می‌زنیم در یک بازی مثل سایپا نیز در همین دقایق گل می‌خوریم. متاسفانه جایی که می‌توانستیم پیروز شویم و به رتبه دوم جدول صعود کنیم اما سه امتیاز را از دست دادیم. هنوز کار برای ما تمام نشده هرچند بازی‌های سختی پیش رو داریم اما تلاش خود را بیشتر میکنیم تا بتوانیم در بازی های پیش رو پیروز شویم.

وی در خصوص استعفای مجتبی سرآسیایی از هدایت شهرخودرو و تاثیر آن بر روی بازی این تیم نوشت: در هفته قبل مسائل و مشکلاتی گریبان گیر ما و باشگاه شد از جمله استعفای آقای سرآسیایی تا مشکلات درون باشگاه که در نهایت تاثیر خود را در بازی با سایپا گذاشت. امیداورم این مسائل به زودی تمام شود تا ما بتوانیم در ادامه بازی های لیگ با خیال آسوده بازی کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. من اطلاعی ندارم که چرا آقای سرآسیایی از هدایت تیم استعفا دادند ولی امیدوار هستم ایشان به زودی به جمع ما بازگردد. بهتر است خود ایشان پاسخ دهند که چرا یک روز قبل از بازی حساس با سایپا استعفا دادند.

کاپیتان شهرخودرو در خصوص بازی با پارس جنوبی جم اظهار داشت: پارس تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. آنها موفق شدند در اصفهان از سپاهان امتیاز بگیرند تا نشان دهند چه تیم خوبی هستند. ما نیز با توجه به شرایط این تیم در جدول بازی سختی در جم خواهیم داشت.  ما نیز به دنبال کسب سهیمه لگی قهرمانان آسیا هستیم و همین باعث حساسیت و جذابیت این دیدار خواهد شد و امیدوار هستم بتوانیم با دست پر جم را ترک کنیم.

صادقی در خصوص کسب سهمیه آسیایی بیان کرد: مطمئن باشید سهیمه را کسب خواهیم کرد. ما بازی‌های سختی با تراکتور، صنعت نفت، استقلال و سپاهان خواهیم داشت و همانگونه که این بازی‌ها برای ما دشوار است. برای تیم‌های مقابل ما که رقبای مستقیم در کسب سهمیه هستند نیز سخت خواهد بود. تیمی که موفق شود از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند و اشتباهات کمتری از آنها سر بزند به نظرم موفق خواهد شد سهمیه آسیایی را کسب کند. ما نیز اگرچه بازیکنان جوانی را در اختیار داریم اما به دنبال آن هستیم تا با بهترین عملکرد و نتیجه مسابقات لیگ برتر را به پایان برسانیم و دل مردم مشهد را شاد کنیم.

وی در رابطه با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا می‌شود به عملکرد این تیم در ادامه این مسابقات امیدوار بود گفت: شرایط آسیا با مسابقات لیگ برتر کاملا فرق دارد. تیم‌های حاضر در این مسابقات واقعا حرفه‌ای هیتند و تجربه چندیل سال حضور در این مسابقات را با خود یدک می‌کشند و بازی جلوی این تیم‌ها بسیار سخت است. امسال حضور ما بیشتر برای کسب تجربه بوده است البته اگر  کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم مقابل پاختاکور نتیجه لازم را کسب کنیم اما متاسفانه شکست خوردیم. ما هنوز ناامید نیستیم هرچند بازی‌های سختی را پیش رو داریم و ما به خوبی نشون دادیم که می‌توانیم شگفتی ساز باشیم و می‌توانیم هر تیم را به دردسر بیاندازیم.

صادقی در مورد سرنوشت لیگ نوزدهم و قهرمان آن گفت : با توجه به شرایط موجود باشگاه ما از همان اول اعلام کرد، مسابقات لیگ نباید برگزار شود و پرسپولیس باید به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی شود. اکنون نیز آنها با 14 امتیاز اختلاف در صدر قرار دارند و می‌توان گفت آنها باز هم قهرمان لیگ می‌شوند. هرچند در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. رقابت حساس تیم‌ها برای کسب سهیمه آسیایی و همچنین بقا در لیگ برتر نیز می‌تواند از زیبایی‌های این لیگ باشد که این موضوع باعث می‌شود ادامه مسابقات همچنان جذاب و حساس باشد.

وی در انتها افزود:  از آقای حمیداوی تشکر میکنم. تاکنون نزدیک به 80 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. همچنین ما با پرواز چارتر راهی سیرجان شدیم که این نشان می‌دهد سلامتی بازیکنان چقدر برای ایشان و باشگاه مهم است. فکر میکنم تنها تیم لیگ برتر باشیم که چنین کاری انجام می‌دهم. حتی استقلال نتوانست اینگونه راهی اهواز شود و با آن وضعی که همه مشاهده کردیم این تیم راهی خوزستان شد تا با فولاد بازی کند. ایشان دلسوز و عاشق فوتبال هستند و امیداورم بستر طوری فراهم شود که امثال آقای حمیداوی بتواند در فوتبال فعالیت کنند و از آنها حمایت شود تا دلسرد نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز