خبرگزاری کار ایران

سپاهان - امیر قلعه‌نویی؛ روزهای پایان همکاری؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۵۶

فضای ایجاد شده در سپاهان و تحرکاتی که برای جانشینی قلعه‌نویی در این تیم صورت گرفته احتمال قطع همکاری در پایان فصل را بیشتر کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ نوزدهم رو به اتمام است و در شرایطی که 6 هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده تکلیف قهرمانی لیگ تقریباً مشخص شده و تیم‌های سپاهان، تراکتور، فولاد، صنعت نفت، شهر خودرو و استقلال به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند.

این فصل از رقابت‌ها دومین فصل همکاری قلعه‌نویی با سپاهان در بازگشت به این تیم است و سرمربی طلایی‌پوشان هم مثل سایر تیم‌ها و مربیان در 4 فصل اخیر در رقابت با پرسپولیس در رسیدن به قهرمانی موفق نبوده و همین موضوع انتقاداتی را علیه او به همراه داشته است و فشار این انتقادات به حدی بالا رفته که محافل غیر رسمی به دنبال معرفی گزینه جانشینی او روی نیمکت تیم اصفهانی بوده و گمانه‌زنی‌ها در این مورد با شدت زیادی در حال مطرح شدن است.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد در باشگاه‌ هم افرادی هستند که در آتش این گمانه‌زنی‌ها می‌دمند و این موضوع سوای نتایج ادامه فصل، احتمال ادامه همکاری سپاهان با قلعه‌نویی برای فصل بعد را به حداقل رسانده و به نظر می‌رسد طرفین تمایل چندانی به ادامه کار ندارند.

با این وجود هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست و فعلاً تمرکز کادرفنی و باشگاه روی ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی است و در این مورد در پایان فصل تصمیم گیری خواهد شد ولی با توجه به پایان قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان در پایان فصل این احتمال می‌رود که روزها و ماه‌های پایانی حضور ژنرال در اصفهان را شاهد خواهیم بود.

قلعه‌نویی لیگ هجدهم در حالی به سپاهان آمد که این تیم در چند فصل قبل از آن نتایج خوبی نگرفته بود و در پایان لیگ هفدهم در رتبه چهاردهم جدول قرار داشت ولی توانست با صعود 12 پله‌ای لیگ هجدهم را در رتبه دوم جدول تمام کند و در فصل جاری هم فعلاً دومین تیم جدول و یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی است ولی انتظارات بالایی که از او و تیمش می‌رود باعث شده بابت نرسیدن به قهرمانی تحت فشار قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز