خبرگزاری کار ایران

دکتر هراتیان: همکارانم در کمیته پزشکی با کادر پزشکی استقلال در تماس هستند تا حال عارف غلامی بهتر شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۴۴

رئیس ایفمارک اعتقاد دارد باید پروتکل‌های بهداشتی جدیدی در فوتبال تعریف شود.

به گزارش ایلنا،زهره هراتیان درباره حضور ناظران ایفمارک در راستی‌آزمایی آزمایش تیم‌های فوتبال اظهار داشت: من با راستی‌آزمایی مخالفم. ما از ناظران خواستیم که اجرای پروتکل‌ها را به ما گزارش کنند تا به بازیکنان و مسئولان اطمینان کامل داده شود که پروتکل‌ها رعایت می‌شوند. پروتکل‌ها از فدراسیون پزشکی ورزشی ابلاغ شده بود و آنها ناظرانی را پیش‌بینی کرده بودند.

وی درباره همکاری ایفمارک با فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با کرونا تصریح کرد: با بیماری جدیدی مواجه هستیم که نیاز به تعاملاتی داریم و به فدراسیون پزشکی ورزشی کمک می‌کنیم. ناظران ما هم حضور دارند و تقسیم کار می‌کنیم. باید لیگ‌های مختلف را بررسی کنیم و با باز شدن مدارس، باید با هم بیشتر همکاری کنیم.

رئیس ایفمارک در پاسخ به این پرسش که آیا ناظران به او گزارش‌هایی ارائه خواهند کرد یا خیر، گفت: بله. ما چک‌لیست‌هایی به آنها دادیم تا اگر مشکلی در مسابقات بود، به ما بگویند تا با ناظر مسابقه در میان بگذاریم و کسی ضرری نبیند.

هراتیان درباره وضعیت عارف غلامی و حضور او در حلقه ایجاد شده میان بازیکنان استقلال در بازی با تراکتور بیان کرد: ناظران در حاشیه این مسابقه حضور داشتند و با کادر پزشکی استقلال در تماس هستند. آنها مسائل را بررسی می‌کنند تا بازیکن به وضعیت عادی برگردد. البته من درباره این بازیکن اطلاعی ندارم و همکارانم در فدراسیون پزشکی ورزشی در ارتباط هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز