خبرگزاری کار ایران

گزارش: عیسی آل کثیر در مسیر سقوط

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۷۳

مهاجم صنعت نفت آبادان در بازگشت به مسابقات لیگ برتر برای سه بازی پیاپی موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک به تساوی در بازی خانگی رضایت داد.

در این مسابقه تیم صنعت نفت توسط رضا جبیره با ارسال میلاد جهانی به گل رسید و عیسی آل کثیر که 90 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت موفق نشد برای دومین بازی پیاپی در امر گلزنی موفق باشد.

آل کثیر در بازی خارج از خانه مقابل تراکتور هم در ترکیب اصلی حضور داشت و 90 دقیقه فیکس بازی کرد اما موفق به گشودن دروازه رشید مظاهری نشده بود. او پیش از این مسابقه با نظر کادرفنی حتی در بین لیست بازیکنان دیدار با پارس جنوبی جم هم قرار نگرفته بود.

مهاجم 30 ساله که با عملکرد درخشان در نیم فصل اول مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتری از جمله پرسپولیس تهران قرار گرفته بود پس از بازگشت تیم‌های لیگ برتری با شیوع ویروس کرونا در مسیر سقوط قرار گرفته است و شاهد پیشی گرفتن رقبای کسب عنوان آقای گلی است.

مهدی ترابی با گلزنی از روی ضربه پنالتی در دیدار با ماشین سازی به آمار 10 گل زده رسید تا به آل کثیر برسد و پیش از آن هم شهریار مغانلو با دو گل پس از بازگشت به مسابقات اکنون با 12 گل زده در صدر جدول گلزنان ایستاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز