خبرگزاری کار ایران

مصلح: رئال و بارسا هم مقابل تیم‌های تدافعی به مشکل می‌خورند/ باید بدون توجه به سایر رقبا بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم/ نایب قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی یک پایان عالی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۱۸

مدافع سپاهان در مورد تقابل با پارس جم و نتایج اخیر این تیم صحبت کرد.

شایان مصلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج سپاهان پس از شروع دوباره لیگ و در 3 بازی اخیر اظهار داشت: ما شروع خوبی داشتیم و توانستیم تیم خوب گل گهر را شکست دهیم ولی در ادامه دو تساوی رقم خورد. بازی با سایپا به خاطر بازی بسته تیم حریف کار برای ما سخت شده بود و این مدل بازی در لیگ‌های بزرگ دنیا هم تیم‌های بزرگ را به دردسر می‌اندازد و فقط مختص لیگ ایران نیست ولی امیدوارم روشی برای این مدل بازی پیدا کنیم و بتوانیم در آن موفق شویم. بازی با پارس جم هم که عملکرد خوبی به عقیده من داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی استفاده نکردیم و از آن طرف یک گل غافلگیر کننده دریافت کردیم.

وی در مورد عملکرد سپاهان مقابل پارس جم و تساوی با وجود از دست رفتن ضربه پنالتی گفت: از دست رفتن پنالتی که اتفاق است و به هر حال پیش می‌آید و نباید روی این تمرکز کنیم که چرا پنالتی از دست رفت و باید به این بپردازیم که چرا این همه موقعیت از دست می‌دهیم. در کل بی‌دقتی و بدشانسی مانع نتیجه گرفتن ما شد و حریف روی یک موقعیت معمولی توانست به گل برسد و ما را متوقف کند. امیدوارم این روند بدشانسی ادامه پیدا نکند.

مدافع سپاهان در مورد ناراحتی هواداران از نتایج دو دیدار اخیر این تیم هم توضیح داد: هوادار حق دارد ناراحت باشد. هوادار همیشه می‌خواهد تیمش برنده میدان باشد و وقتی نتیجه نمی‌گیرد ناراحت می‌شود. این مختص هواداران سپاهان نیست و هواداران تمام تیم‌های دنیا همین هستند. به هر حال امیدوارم بتوانیم از موقعیت‌ها استفاده بهتری داشته باشیم و نتایج لازم را بگیریم تا دل هواداران را هم شاد کنیم.

مصلح در مورد اینکه نتایج سایر دیدارها باعث شد سپاهان بابت تساوی خود خیلی ضرر نکند هم گفت: به هر حال فوتبال است و برد و باخت دارد ولی خب ما نباید حساب کنیم که سایر تیم‌ها چه نتایجی می‌گیرند و نتایج آنها به سود ماست یا به ضرر ما. ما خودمان باید بازی‌هایمان را بدون توجه به نتایج سایر رقبا ببریم و بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

وی در مورد 12 تساوی سپاهان در 24 بازی توضیح داد: اینکه یک تیم نمی‌بازد خودش یک پوئن مثبت است و ما در 24 بازی فقط یک باخت داشتیم مقابل نفت آبادان و فکر می‌کنم‌ آمار خیلی خوبی باشد ولی این تساوی‌ها هم همانطور که گفتم در شرایط بازی‌ها اتفاق افتاده است. اگر نگاه کنید در تمام بازی‌ها با موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و روی ساده‌ترین توپ‌ها گل خوردیم. اکثر این تساوی‌ها جلوی تیم‌های پایین و نیمه دوم جدول بوده است و با بازی بسته‌ای که جلوی ما انجام می‌دهند کار را سخت می‌کنند. رئال و بارسا هم با آن عظمت جلوی تیم‌هایی که بازی بسته انجام می‌دهند به مشکل می‌خورند ولی امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد استفاده بهتری از موقعیت‌ها داشته باشیم.

مدافع سپاهان در مورد عملکرد خودش در بازی با پارس هم گفت: من در بازی با پارس بعد از مدت‌ها و فکر می‌کنم بعد از 6-5 ماه در پست دفاع چپ بازی کردم و بازی‌های اخیری که در زمین بودم به عنوان دفاع وسط بود ولی خب فکر می‌کنم بازی خوبی بود. در مورد عملکرد خودم هم کادرفنی باید راضی باشد و امیدوارم همینطور بوده باشد و البته این را هم بگویم که فوتبال یک ورزش انفرادی نیست و وقتی تیم نتیجه بگیرد همه خوب هستند و وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد هم همه مقصر هستند.

مصلح در مورد اینکه هنوز فرصت دارند تا با نایب قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی یک پایان خوب برای این فصل رقم بزنند و انتقاداتی که می‌شود را از بین ببرند هم توضیح داد: انتقاداتی که می‌شود به خاطر 2 تساوی اخیر و در کل تساوی‌های زیاد ماست که امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهدش نباشیم. نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی یک پایان خیلی خوب است ولی فقط در حرف کار راحتی است چرا که در جام حذفی با تیم‌های بالای جدول و قدرتمند لیگ بازی داریم و امیدوارم که نتایج خوبی حاصل شود.

وی در مورد اینکه دیدارهای معوقه استقلال و فولاد به ضرر سایر تیم‌های حاضر در کورس سهمیه تمام می‌شود هم گفت: من واقعاً نمی‌دانم قرار است چطور برنامه ریزی شود ولی حالا که تصمیم گرفتند لیگ را برگزار کنند باید درست برگزار شود و اینکه چند تیم بازی‌های کمتری داشته باشند و بعد از پایان لیگ که نتایج سایر تیم‌ها مشخص شده بخواهند چند بازی معوقه را انجام دهند به ضرر سایر تیم‌هاست و امیدوارم که چنین اتفاقی نیافتد و تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود.

مدافع سپاهان در پایان در مورد بازی تراکتور هم گفت: بازی سختی در تبریز داریم و حالا درست است که هوادارانشان را همراه ندارند ولی به هر حال بازی دشواری است و آنها هم مثل ما در کورس بالای جدول و سهمیه هستند و برای برد به زمین می‌آیند و در کل بازی سختی است و امیدوارم با دعای هواداران بازی را ببریم و با دست پر خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز