خبرگزاری کار ایران

قدیمی: نیز هاکی در بین رشته های اصلی آموزش و پرورش قرار گرفته است/ دو تن وسایل و تجهیزات از کنفدراسیون آسیا هدیه گرفته ایم

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۲۱۹

رئیس فدراسیون هاکی از همکاری با آموزش و پرورش و برنامه‌های این فدراسیون صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان، درباره تفاهم نامه این فدراسیون با وزارتخانه آموزش و پرورش اظهار داشت: طبق این تفاهم نامه، در ۳۱ استان رئیس انجمن خواهیم داشت همچنین در ۱۰۷ هزار مدرسه نیز زمینه های لازم برای فعالیت دانش آموزان در این رشته فراهم خواهد شد. در سایت وزارتخانه آموزش و پرورش نیز هاکی در بین رشته های اصلی قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارتباط مطلوب فدراسیون هاکی با کنفدراسیون آسیایی بیان کرد: در مسابقات تیم امید هاکی روی چمن در کشور عمان، ۲تن وسایل و تجهیزات از کنفدراسیون آسیا هدیه گرفته ایم.

قدیمی ادامه داد: با هماهنگی استاندار زاهدان سایر وسایل نیز وارد کشور شده و با پخش این وسایل هاکی را زنده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون هاکی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر هاکی گفت: ما منتظر دستور ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا علاوه بر مسابقات، ۱۱ اردوی داخلی و دو اردو مسابقات برون مرزی را برگزار کنیم.

وی به ششمین دوره جام جهانی هاکی داخل سالن اشاره کرد و افزود: ۱۲ تیم برتر دنیا برای شرکت در این مسابقات حاضر شده اند و در سطح آسیا ایران در مقام اول و قزاقستان در جایگاه دوم قرار دارد. این مسابقات در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

قدیمی در پایان تصریح کرد: وزیر ورزش دستور داده است تا نسبت به تامین اعتبار برنامه های هاکی داخل سالن مردان کشور نگاه ویژه ای شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز