خبرگزاری کار ایران

محمودزاده: منابع مالی لیگ یک کمتر اما هزینه‌هایش با لیگ برتر برابری می‌کند/ نقطه‌ ضعف‌هایی در انجام پروتکل‌‎ها داریم

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۲۱۵

مدیر کمیته نقل و انتقلات سازمان لیگ در مورد رقابت‌های لیگ آزادگان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فریبرز محمود‌‌زاده مدیر کمیته نقل و انتقلات سازمان لیگ در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان، با اشاره به مسابقات هفته های پایانی لیگ دسته اول اظهار داشت: همانند سنوات گذشته، کمیته های قضایی، اخلاق و کمیته های فدراسیون فوتبال در کنار سازمان لیگ برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات تلاش می‌کنند همچنین با دستور ریاست فدراسیون فوتبال در هفته های اخیر، نمایندگان کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی به صورت محسوس و نامحسوس به مسابقات اعزام خواهند شد.

وی افزود: نظرات کمیته های مختلف و سرپرست فدراسیون را در سایت رسمی ابلاغ کردیم و باشگاه ها را به بازی جوانمرادانه دعوت کرده ایم.

محمود زاده با اشاره به ضد عفونی ورزشگاه ها در شب قبل از برگزاری مسابقات گفت: علاوه بر ورزشگاه ها، رختکن ها نیز با استاندارد پروتکل های بهداشتی باز می‌شود اما باتوجه به جدید بودن این اتفاق، نقطه ضعف هایی نیز مشاهده می‌شود.

مدیر کمیته نقل و انتقلات سازمان لیگ ادامه داد: سازمان لیگ از تمامی ۱۸ باشکاه لیگ دسته اول تقدیر و تشکر می‌کند. در سه هفته اخیر تیم ها با ما همکاری کامل را داشته اند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در لیگ دسته اول بیان کرد: منابع مالی باشگاه لیگ دسته اول کمتر است اما هزینه ها با تیم های لیگ برتر برابری می‌کند.

محمود زاده در پایان درباره مساله امتیاز فروشی تیم های وسط جدول تصریح کرد: در این خصوص با چند باشگاه این چنینی تماس برقرار کرده ام و با مربیان و مدیران آنان صحبت هایی را داشته ام. هم اکنون نیز برخی پرونده های حقوقی تشکیل شده و در حال پیگیری است اما این پرونده ها رسانه ای نشده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز