خبرگزاری کار ایران

نادر محمدی: دوست ندارم توانایی‌هایم در سایه اوت‌هایم قرار بگیرد / جایگاه پیکان باید تک رقمی باشد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۰۳۰

مدافع جوان تیم پیکان در دو هفته‌ای که برای این تیم به میدان رفته عملکردی موفقیت‌آمیز و چشمگیر داشته است.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی از رده سنی امیدها جزو بازیکنان مؤثر پیکان بوده و حالا در ترکیب تیم بزرگسالان خوش می‌درخشد. اوت بلندهای این بازیکن و نحوه پرتاب‌هایش منحصر به خود نادر است. 

محمدی در همین خصوص به رسانه پیکان گفت: حدود 10 سال به صورت حرفه‌ای ژیمناستیک کار کرده‌ام و الان مربی این رشته ورزشی هستم و برای پرتاب‌های بلند معلق می‌زنم تا توپ با سرعت حداکثری به همبازیانم برسد اما دوست ندارم تمام توانایی‌هایم زیر سایه پرتاب‌هایم قرار بگیرند. یک مدافع باید فاکتورهایی نظیر قدرت بازیخوانی، نظم، سرعت، قدرت سرزنی، دارای مهارت در تحلیل بازیکنان حریف باشد و بتواند از عقب زمین مانند یک پاسور با هر دوپا بازیسازی کند. امیدوارم توانمندی و زحمات یک بازیکن زیر سایه یک فاکتوراش قرار نگیرد.

بازیکن پیکان ادامه داد: در مسابقات امیدها در 14 بازی 11 پاس گل دادم خوشحالم در دو مسابقه‌ای که به عنوان بازیکن ثابت برای پیکان به میدان رفتم یک پاس گل دادم و یک گل هم برابر تیم گل گهر به ثمر رساندم. کمترین وظیفه‌ام این است از صمیم قلب از آقای عبدالله ویسی و آقای محمدرضا طهماسبی و سایر مربیان تشکر کنم. خیلی صادقانه از تک‌تک بازیکنان پیکان تشکر می‌کنم باور کنید همبازیابم برای من بیشتر ازخودم خوشحال‌هستند. در جریان بازی با ذوب‌آهن در اصفهان آن‌هایی که در زمین نبودند از روی سکوها مرا تشویق می‌کردند و این همه محبت آن‌ها مرا از فرط خوشحالی بغض‌آلود کرده بود. بعد از گلی که به گل گهر زدم باز هم از جانب بازیکنان پیکان به شدت تشویق شدم من در این دو هفته شرمنده محبت‌های علی حمودی کاپیتان پیکان هم شدم، ایشان فوتبالیست بسیار بزرگی بوده و برادرانه به من کمک کرده است.

محمدی در پایان گفت: جایگاه پیکان در جدول لیگ برتر باید تک رقمی باشد اما به دلایلی که گفتنش چیزی را تغییر نمی‌دهد. من ‌جمله بدشانسی‌های زیادی که در چند بازی گریبان مان را گرفت باعث شد در رده‌های پایانی جدول قرار بگیریم اما خوشحالم پیکان دوباره احیا شده و با تلاش مجموعه باشگاه در دو بازی اخیر شش امتیاز کسب کرده و مسلماً به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقیمانده خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز