خبرگزاری کار ایران

سعادتمند: بازی استقلال و پارس جنوبی برگزار می‌شود/کرونا ندارم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۵۶

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مطمئن هستم که بازی ما با پارس جنوبی جم به صورت معوقه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا،احمد سعادتمند در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما در پاسخ به این سوال که آیا مبتلا به ویروس کرونا شده است یا خیر اظهار داشت: مشکلی ندارم و برای همه بچه‌های تیم که تعداد زیادی درگیر با این ویروس شده‌اند، آرزوی سلامتی دارم.

وی درباره صحبت‌های اخیر هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم و تهدید به انتقال پرونده دیدار این تیم با استقلال به فیفا و CAS گفت: افاضلی برای من قابل احترام است، ولی برخی اظهارات او به ویژه درخصوص انجام تست‌های تشخیص کرونا در بیمارستان آتیه اصلاً صحت ندارد. درخصوص تست‌ها هم ابتدا باید بگویم که بیمارستان مسیح دانشوری مرجع مبارزه با کرونا در کشور و پرچم‌دار این کار است. بچه‌های ما نیز چهار، پنج بار تست دادند که جواب این تست‌ها در چهار نوبت منفی بود.

سعادتمند افزود: قبل از بازی با پارس جنوبی و با وجود اینکه تیم ما پیش از آن در خوزستان بازی کرده بود، بازهم جواب تست‌ها منفی بود، اما به فاصله سه روز جواب تست آنالیزور تیم مثبت شد و بر همین اساس تصمیم گرفتیم از سایر اعضای تیم نیز تست بگیریم. در تست اولیه پاسخ 6 نفر از بازیکنان مثبت بود و در تست بعدی نیز جواب 6 نفر دیگر مثبت درآمد که البته داریوش شجاعیان و دو نفر دیگر در لیست تیم حضور نداشتند. دیروز هم که جواب تست سیاوش یزدانی مثبت شد. تعداد کرونایی‌های تیم زیاد و انجام بازی با پارس جنوبی غیر ممکن بود. تدابیر لازم برای اعزام تیم به جم را دیده بودیم، اما تیم قابلیت برگزاری مسابقه را نداشت.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد:  تست‌هایی که گرفته می‌شود، یک پروسه زمانی دارد. در واقع باید بازه زمانی هر کدام سپری شود. الان هم که کارگر و یزدانی به لیست کرونایی‌ها اضافه شده‌اند و البته جواب تست دو، سه نفر دیگر منفی شده است. از 1.5 ماه قبل متقاضی حضور 5 نفر از بازیکنان امید در لیست بزرگسالان بودیم که سازمان لیگ موافقت نکرد، اما در نهایت متاسفانه از بین همان 5 بازیکن امید نیز تست دو نفرشان مثبت شده است. بنابراین تعداد کسانی که در تیم استقلال تست‌شان مثبت شده، بالای 8 نفر هستند و این تعداد کمی در یک تیم فوتبال نیست.

سعادتمند درباره گمانه‌زنی‌ها پیرامون نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی که در فضای مجازی گفته می‌شود 3 بر صفر به نفع پارس جنوبی خواهد شد، گفت: مطمئن هستم که این دیدار، یک بازی معوقه خواهد بود. تابع تصمیماتی هستیم که از طریق سازمان لیگ، ستاد مبارزه با کرونا و دستگاه‌هایی که نظر می‌دهند، هستیم. مطمئن هستم که این بازی به صورت معوقه برگزار می‌شود، چون در زمانی که قرار بود برگزار شود، 25 درصد از اعضای تیم مبتلا به کرونا بودند. فکر می‌کنم بازی صد درصد برگزار خواهد شد.

وی درخصوص برخی عزل و نصب‌ها در باشگاه استقلال و به ویژه در حوزه روابط عمومی در ماه‌های اخیر عنوان کرد: آقای گوهری همین الان در آی‌سی‌یو است و قابلیت ادامه همکاری نداشت. آقای خلف نیز درگیر مشکلات مربوط به تصادف پسرش شد و البته الان نیز با هم همکاری می‌کنند و مشکل خاصی نیست. برخی دوستان اصرار داردند که بگویند این عزل و نصب‌ها زیاد بوده، اما روی هم دو، سه نفر در قالب سرپرست بودند و در نهایت نسبت به تغییرات اقدام کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز