خبرگزاری کار ایران

صالح مصطفوی:مظاهری پیروزی را از ما گرفت

اگر کرونا بگذارد استقلال سهمیه خواهد گرفت/امیدوارم در آبادان اتفاق بدی رخ ندهد/تیم وقتی نتیجه بگیرد نگاه‌ها کم کم تغییر خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۸۷۹

مربی استقلال در خصوص تساوی مقابل تراکتورسازی توضیحاتی را ارائه کرد.

صالح مصطفوی مربی استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را مقابل تراکتور انجام داد. با وجود اینکه پنج روز تیم تمرین نکرده بود و حتی ما در طول بازی دو تعویض انجام دادیم، تا دقیقه 93 بازی هم موقعیت گل داشتیم. رشید مظاهری خیلی خوب کار کرد و به نوعی پیروزی را از ما گرفت.

وی درباره اینکه گفته می‌شد استقلال از نظر بدنی مشکل دارد، تصریح کرد: مقابل تیم فولاد در اهواز، زمانی که 10 نفره بودیم، از آنها بهتر بازی کردیم. در آن بازی تصمیمات داوری تیم ما را اذیت کرد. در بازی بعدی هم در جریان مریضی وریا قرار نداشتیم و من فکر می‌کنم به غیر از مسائل داوری و از دست دادن بازیکنان بر اثر بیماری کرونا، دمای 40 درجه اهواز بود که بازیکنان را از نظر بدنی اذیت کرد. ما اکنون باید هفت امتیاز از سه بازی می‌گرفتیم اما متاسفانه فقط دو امتیاز کسب کردیم.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: در خط حمله بدشانس هستیم. فکر می‌کنم در خلق موقعیت و گل زده، بهترین تیم لیگ باشیم. بازیکنان ما باید کمی اعتماد به نفس به دست بیاورند که این اتفاق هم فقط از هوادار و پیشکسوت به دست می‌آید. وقتی تیم نتیجه بگیرد، پیشکسوت سخن نمی‌گوید اما وقتی تیم نتیجه نگیرد، منتقد لب به سخن می‌گشاید.

مصطفوی در خصوص اینکه خیلی از هواداران نگران از دست رفتن کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هستند، افزود: ما بازی مستقیم با سپاهان و پدیده داریم مجیدی هم که همانطور قول داد اعلام کرد اگر کرونا بگذارد سهمیه خواهیم گرفت.

مربی استقلال درباره اینکه این هفته باید در یکی دیگر از شهرهای قرمز یعنی آبادان به مصاف نفت این شهر بروند، گفت: دیگر خسته شده‌ایم که راجع به این مسائل صحبت کنیم. فقط می‌توانم بگویم امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد.

مصطفوی در مورد اینکه ساکت الهامی مربی تراکتور اعلام کرده بازیها باید برابر باشد، افزود: ما هم دوست داریم تیم‌ها بازیهایشان یکسان باشد. ما یک پیشنهادی دادیم و آن هم این بود که یک شهر را مشخص کنند چهار استادیوم، 16 زمین تمرین و چند هتل، تیم‌ها را قرنطینه کنند، در 25 روز بازیها را برگزار کنند و لیگ را به پایان برسانند. حتی تیم‌هایی که بازی ندارند را می‌توان در یک هتل قرار داد. شما نگاه کنید در یک بازی اهواز از دو تیم استقلال و فولاد 30نفر درگیر شدند. باید دیگر نگاهمان را از انسانی به نگاه اقتصادی تغییر دهیم. این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و باید مراقب باشیم تا برای آنها اتفاقی نیفتد.

مصطفوی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود تیم زمان استراماچونی بهتر از استقلال کنونی بود، بیان کرد: زمانی که استراماچونی استقلال را رها کرد این تیم با یک بازی کمتر در صدر جدول بود، بعد از آن با پیکان به تساوی رسید، شاهین بوشهر را برد و به ماشین‌سازی باخت بعد 25 روز لیگ تعطیل شد و با یک تمرین 10، 12 روزه و بدون میزبانی دو بازی سنگین در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم و الریال میلیون دلاری را شکست دادیم. استقلال در آن بازی‌ها با سیستم متفاوت‌تری نسبت به قبلش بازی کرد حتی بازیکنان متفاوت‌تری نیز به میدان رفتند. تیم وقتی نتیجه بگیرد نگاه‌ها کم کم تغییر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز