خبرگزاری کار ایران

ضربات پنالتی، بلای جان قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۸۵۹

سپاهان در حالی مقابل پارس جم به تساوی رضایت داد که از دست رفتن ضربه پنالتی این تیم منجر به جریمه 2 امتیازی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته دیداری مقابل پارس جم داشت و در حالیکه در آستانه کسب پیروزی بود ولی در دقیقه 86 با گل رضا خالقی‌فر به تساوی یک - یک رضایت داد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که طلایی‌پوشان در جریان مسابقه یک ضربه پنالتی به دست آوردند که توسط محمد کریمی از دست رفت.

سپاهان و قبل تر از آن تراکتور زیر نظر قلعه‌نویی پنالتی‌های مهم و حساسی از دست دادند که در 4-3 فصل اخیر ضربه سنگینی به نتایج این تیم زده است.

3 سال قبل بود که در انتهای لیگ شانزدهم تراکتور قافیه قهرمانی در لیگ برتر را به پرسپولیس برانکو باخته بود ولی در جام حذفی فرصت خوبی داشت تا با برتری مقابل نفت تهران در فینال جام قهرمانی را بالای سر ببرد و حسن ختامی بر فعالیت قلعه‌نویی در تبریز باشد ولی موقعیت‌ها یکی پس از دیگری خراب شد و مهمتر از همه ضربه پنالتی‌ای بود که محمد ایرانپوریان از دست داد و در نهایت با گل دقایق پایانی سجاد شهباززاده این نفت تهران بود که با علی دایی جام بالای سر برد.

دو فصل بعد بازهم در جام حذفی و در پایان لیگ هجدهم بود که این بار قلعه‌نویی با سپاهان سعی داشت در جام حذفی از سد پرسپولیس عبور کند و فرصت خوبی در وقت‌های اضافه روی ضربه پنالتی به این تیم رسید که مهدی کیانی آن را به بیرون زد و در نهایت گل به خودی سیاوش یزدانی پرسپولیس را راهی فینال و در نهایت قهرمان جام حذفی کرد.

سپاهان در لیگ هجدهم در هفته های 19 و 23 توسط کی‌روش استنلی پنالتی‌هایش را گل نکرد که اولی مقابل ذوب آهن 2 امتیاز از این تیم گرفت ولی دومی تاثیری در برد این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان نداشت.

در لیگ نوزدهم سپاهان تا کنون 5 پنالتی به دست آورده که 3 تای آن تبدیل به گل نشده است. در هفته دوم مقابل ماشین‌سازی، در هفته نهم مقابل پارس جم و در هفته بیست و چهارم بازهم مقابل پارس جم که در مجموع 4 امتیاز از طلایی پوشان گرفته است و در صورت کسب این امتیازات این تیم همچنان در کورس قهرمانی و در رقابت با پرسپولیس بود.

به نظر می‌رسد قلعه‌نویی باید فکری برای این مشکل در تیم‌هایش داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز