خبرگزاری کار ایران

سهمیه اسیایی را کسب می کنیم

جان واریو :استقلال تیم بزرگی است و نباید با غیبت بازیکنانش دچار مشکل شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۴۵

بازیکن سابق استقلال می گوید این تیم فعلا روی دور بدشانسی است.

به گزارش ایلنا، فابیو جان واریو بازیکن سابق  استقلال معتقد است هواداران استقلال نباید نگران نگرفتن سهمیه آسیایی باشند  باجان واریو در خصوص مبتلا شدن بازیکنان استقلال به کرونا و همچنین شرایط این تیم به صحبت پرداختیم.

چند بازیکن استقلال دچار ویروس کرونا شدند و حواشی زیادی به وجود آمد؟

واقعا خیلی خبر تلخ و ناگواری بود. امیدوارم هرچه زودتر شر این بیماری از جامعه برافکنده شود. مطمئن باشید که اگر ما این بیماری را مدیریت نکنیم دامان خیلی‌ها را خواهد گرفت. امیدوارم این بازیکنان هم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند. 

استقلال در 4 بازی اخیرش نتوانسته به پیروزی برسد؟

کادرفنی استقلال فاکتوری برای موفقیت ندارد. باید قبول کرد فرهاد مجیدی هم ابتدای حضورش در این تیم با استفاده از آمادگی استقلال در زمان استراماچونی نتایج خوبی به دست آورد. با این وجود نداشتن تجربه به عنوان یک مربی سبب شده مجیدی در هفته های اخیر به مشکل بخورد.

 استقلال این روزها علاوه بر بازیکنان کرونایی‌اش، خیلی از بازیکنان دیگرش را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد؟

باید بگویم استقلال فعلا روی دور بدشانسی است؛ هم بازیکنانش به این بیماری مبتلا شده‌اند، هم اینکه خیلی از بازیکنانش مصدوم می‌باشند.

 امکان دارد استقلال سهمیه آسیایی هم به دست نیاورد؟

استقلال می تواند در بازی های  باقی مانده می توانند عقب ماندگی شان را جبران کرده و سهمیه بگیرند. تمام بازیکنان اصلی استقلال  به جز وریا غفوری، سیاوش یزدانی، میلیچ، مطهری مقابل تراکتور بازی کردند .به نظرم استقلال تیم بزرگی است و نباید با غیبت این بازیکنان دچار مشکل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز