خبرگزاری کار ایران

سراج: برخی بازیکنان‌مان با دل و جان دیگر کار نمی‌کنند؛ کنارشان می‌گذاریم!

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۱۶

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با گلایه از عملکرد برخی بازیکنانش اعلام کرد احتمالا برخی از آنها توسط باشگاه کنار گذاشته خواهند شد.

به گزارش ایلنا، بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار برابر نساجی مازندران که با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود صحبت‌های جالبی را مطرح کرد و مدعی شد برخی از بازیکنان این تیم کم‌کاری می‌کنند که با ادامه این وضعیت از تیم کنار گذاشته خواهند شد.

سراج در ابتدا گفت: امروز باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و با توجه به نتایجی که به دست آمده بود می‌توانستیم در جدول ارتقا پیدا کنیم و به رقبا نزدیک‌تر شویم اما روی تمریناتی که داشتیم در میدان اجرا نشد. می‌دانستیم نساجی در ضدحملات خیلی قوی است و به راحتی در یک ضد حمله گل خوردیم و بیشتر توپ و میدان دست ما بود. اما خودمان اشتباه می‌کردیم و توپ را به نساجی می‌دادیم و آنها روی دروازه ما خطر ساز می‌شد. 

با همین نفرات ادامه می‌دهیم

به هر حال تمام دارایی تیم ما همین است و سعی می‌کنیم ازتمام نفرات‌مان استفاده کنیم. در نیم فصل جز تیم‌هایی بودیم که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. شرایطش را نداشتیم اجازه‌اش را نداشتیم و پنجره نقل و انتقالات‌مان بسته بود. با همان نفرات ادامه می‌دهیم و بازیکنان ما از  نظر بدنی تحلیل رفته‌اند. مرتب تمرین می‌کنیم و بازیکنان را جابه جا می‌کنیم تا به شکل تیمی مورد نظرمان برسیم.

برخی بازیکنان‌مان با دل و جان دیگر کار نمی‌کنند

مرتب تمرین می‌کنیم اما برخی بازیکنان در حدو  اندازه نیم فصل اولشان نیستند. خودم می‌گویم طبیعی است اما حسم می‌گوید برخی بازیکنان‌مان با دل و جان دیگر کار نمی‌کنند. این مساله واقعا به من مربوط نمی‌شود و باید کارشناسی دقیق‌تر از سوی باشگاه شود و بازیکنانی که انگیزه ندارند خودم و باشگاه با آنها برخورد کنیم و اگر نمی‌توانند واقعا در خدمت تیم باشند کنارشان بگذاریم و با داشته‌هایمان به میدان برویم. بانفراتی که انگیزه دارند بازنده شویم خیلی بهتر است تا با نفرات قوی و بی انگیزه تا آخر مسابقات برویم.

عدم حضور نساجی در بازی هفته گذشته

از سازمان لیگ درخواست کردم که بازی‌های معوقه می شود به تیم‌های دیگر هم استراحت بدهند اینکه یک تیم 10 روز استراحت کند و یک تیم در یک هفته دو مسابقه بدهد فشار بروی تیم‌های دیگر می آید. سازمان لیگ باید برنامه ریزی کند. می‌دانستیم ویروس کرونا دخیل در مسابقات است. برخی بازیکنان و تیم‌ها بخاطر تست مثبت از مسابقات خارج می شوند. باید این مساله کارشناسی شود که همه تیم‌ها به یک اندازه بازی کنند تا مثال تیمی مثل استقلال 2 بازی داشته باشد و ما بازی‌هایمان تمام شده باشد.

بازی با استقلال

آن بازی هم سخت است برای ما باید از میزبانی استفاده کنیم امروز مساوی کردیم و شرمنده مردم آبادان شدیم ولی باید قبول کنیم که تمام داشته‌های مان همین است باید روی نقاط قوت مان بیشتر کار کنیم و روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا برای بازی با استقلال آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز