خبرگزاری کار ایران

ویسی: آنقدر باختیم که به باشگاه پیکان بدهکاریم / از داور معذرت خواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۱۰

سرمربی تیم پیکان تهران درباره برتری مقابل گل گهر سیرجان گفت: ما آنقدر باختیم که به باشگاه پیکان بدهکاریم. الان وقت جبران کردن است و به همین دلیل هیچ غروری نداریم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی پیکان مقابل گل گهر سیرجان گفت: یک بازی پر استرس و پرتنش را شاهد بودیم. ما تمام نقاط ضعف و قوت گل‌گهر را بررسی کرده بودیم و سه‌، چهار بار آن‌ها را آنالیز کردیم. در نهایت توانستیم سه امتیاز خیلی شیرین که اندازه ۶ امتیاز بود کسب کنیم.

ویسی درباره عملکرد داوری در این بازی اضافه کرد: داوری واقعا اشتباه داشت با این که از داوران خوب ایران بود. اشتباه اولش این بود که باید دروازه‌بان حریف را اخراج می‌کرد و پنالتی می‌گرفت و پس از آن چند اشتباه دیگر داشت. البته اشتباه، جزئی از داوری است اما با این حال من باید معذرت خواهی کنم.

عبدالله ویسی درباره شرایط آنها در جدول توضیح داد: نگاهی به شرایط رقبا نداریم و باید نتایج دیدارهای خودمان را با موفقیت پشت سر بگذاریم و البته که یک دیدار شش امتیازی دیگر پیش روی خود داریم؛ از این دیدار حساس که موفق بگذریم با خیالی آسوده به سوی دیدار با تیم های بالای جدول خواهیم رفت که انشالله سوپرایز خوبی بتوانیم داشته باشیم.

او در پایان کنفرانس نیز افزود: بازی قبلی هم گفتم که ما مغرور نمی‌شویم و آنقدر بدهکار باشگاه پیکان هستیم که باید همچنان به پیروزی برسیم و الان وقت جبران کردن است و به همین دلیل هیچ غروری نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز