خبرگزاری کار ایران

استفان کوزین:

سایپا تیم کوچکی نیست چون مقابل استقلال و سپاهان هم مساوی کرد/ کسب سهیمه آسیایی؟ چرا که نه

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۰۹

بعد از تساوی تیم‌های سایپا و شهرخودرو سرمربی موقت شهرخودرو‌یی‌ها در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، استفان کوزین سرمربی موقت شهر خودرو در نشست خبری پس از بازی گفت: فکر می‌کنم نیمه اول را خیلی خوب بازی کردیم. نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. درست است در ده دقیقه آخر سایپا ما را تحت فشار گذاشت. خیلی ناراحتیم در لحظات آخر گل را دریافت کردیم.به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه تلاش کردند. هفته آسانی نبود بخاطر اتفاقاتی که در این هفته برایمان رخ داد.

 سرمربی موقت شهر خوردو در خصوص داوری بازی گفت: من از آن نوع مربیانی نیستم که راجع به داوری صحبت کنم. داور گفت بازیکن ما خطا کرده و ما هم پذیرفتیم؛ شاید هفت دقیقه وقت اضافه نیمه دوم خیلی زیاد بود.

کوزین در خصوص عملکرد ضعیف تیم خود در نیمه دوم اظها داشت: این چیزی نیست که ما بخواهیم تلاش کردیم در نیمه دوم مهاجمان تیم را جلو نگه داریم و بعد از فشار وارد کردن به حریف، به گل دوم برسیم؛ باید بگویم که سایپا تیم کوچکی نیست چون مقابل استقلال و سپاهان هم مساوی کرد و امروز سایر مسابقه ها را هم مشاهده کردید. در نزدیکی پایان رقابت ها هستیم و همه تیم ها برای کسب بهترین نتیجه جنگنده ظاهر می شوند.

وی در انتها در خصوص کسب سهیمه آسیایی گفت: باید همیشه دید مثبتی داشته باشیم چرا الان سوم هستیم و با سپاهان هم‌امتیاز هستیم. چرا باید فکر کنم که سهمیه آسیا را نمی گیریم؟ من به بازیکنانم باور دارم و همه چیز به خوبی تمام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز