خبرگزاری کار ایران

الهامی: خوشحالم که همه بازیکنان استقلال برگشتند و به این بازی رسیدند/ از زنوزی خواهش می‌کنم در این شرایط به میدان نرویم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۰۶

سرمربی تراکتور در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی، سرمربی تراکتور بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال درباره این بازی اینطور توضیح داد: بازی همانطور که پیش بینی کردیم برای هر دو تیم سخت بود. هر دو تیم اول به دنبال نباختن و بعد امتیاز کامل بودند. شرایط بازی به گونه ای بود که هر دو تیم می توانستند به گل برسند و هم ما و هم استقلال موقعیت داشتند. هر دو تیم در موقعیت مالکیت بازی نیز قرار داشتند و البته خوشحالم که استقلال با تمام نفراتش بازی کرد!

وی ادامه داد: قبل از بازی هم گفته بودم خوشحالم که همه بازیکنان استقلال برگشتند و حتی شیخ دیاباته هم بعد از مدت ها مصدومیت به جمع آنها اضافه شدند. در ادامه راه امیدوارم به هدفی که داریم برسیم و بعد از مدت ها تراکتور را آسیایی کنیم.

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت استفاده از مسعود شجاعی و اشکان دژآگه در ترکیب اصلی به نتیجه بهتری دست نمی یافت اینطور  گفت: قطعا این دو بازیکن تاثیرگذاری برای تیم ما هستند اما هر دو با توجه به بحث کرونا دیر به ما اضافه شدند. اشکان 5 روز است و مسعود 10 روز است که در تمرین حاضر است اما از ناحیه کمر و مچ مصدوم است و امروز هم بلافاصله بعد از حضور در زمین این مشکل برای او دوباره پیش آمد. ولی بازیکنان جوان خیلی خوب بازی کردند و جا دارد به آنها تبریک بگویم و همچنین از مسعود و اشکان که با شرایط سخت برای ما کار کردند و از آنها هم ممنونم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه آیا شرایط استقلال روی تمرکز آنها تاثیر گذاشته بود گفت: من می دانستم بازی برگزار خواهد شد و مطمئن بودیم. حق شان هم بود که بازیکنان خود را داشته باشند. مشکل الان استقلال، تراکتور، فولاد و... نیست، مشکل جایی است که قانون ندارد. هر تیمی هر جور دوست دارد و به نفعش است تفسیر می کند. استقلال حق دارد با تمام نفراتش بازی کند. من هم دوست دارم هر جور شده با توجه به قرار گرفتن در شرایط مسابقه بازی کند. من از همان روز اول مخالف برگزاری بودم و همین الان هم مخالفم. از آن ور فولاد هم دوست دارد همه بازیکنانش را داشته باشد. اما باید عدالت رعایت شود. الان فولاد دو بازی عقب است. ما بازی سخت با استقلال داشتیم و همینطور آنها با تراکتور. فولاد الان از نتیجه ما باخبر است و می داند چه نتیجه ای به نفع شان است. همین جا اعلام می کنم تا وقتی که تکلیف مسابقات مشخص نشود و از مالک باشگاه آقای زنوزی خواهش می کنم بازی ها را ادامه ندهیم. هفته دوم و سوم نیست و الان با یک نتیجه یک تیم سهمیه آسیایی بگیرد یا نگیرد. من این را به مدیریت انتقال خواهم داد تا ایشان تصمیم بگیرند. نظرم این است که ادامه ندهیم تا بازی های عقب افتاده روشن شود.

الهامی پیشنهادی هم برای ادامه لیگ داشت و گفت بهتر است در شرایط کنونی که بازی‌ها عقب افتاده، تیم های درگیر مسابقات حذفی وارد آن شوند و دیگر تیم‌ها هم بازی معوقه خود را برگزار کنند: اگر می خواهند ادامه دهند بهتر است بازی های حذفی را دنبال کنند که چهار تیم بیشتر نمانده. تیم هایی مثل فولاد بازی های عقب مانده خود را انجام دهند و دیگر تیم‌ها هم بازی‌های حذفی را دنبال کنند و حداقل فینالیست مشخص شود. چون چهار تیم باقیمانده چهار تیم صدر جدول هستند و به این خاطر جام حذفی هم برای ما اهمیت زیادی دارد.

سرمربی تراکتور درباره عملکرد داور نیز گفت: جا دارد از اکرمی تشکر کنم و خوب داوری کردند. یک صحنه در وقت اضافه بود که روزبه چشمی با مسعود درگیر شد و چیز خاصی نبود. تیم داوری خوب بود و از اکرمی و تیمش تشکر می کنم و از کمیته داوران هم تشکر می کنم بابت انتخاب مناسبی که داشتند. قبل از بازی پیش بینی می شد مشکل ایجاد شود اما با انتخاب خوب و قضاوت مناسب دیدید که مشکلی پیش نیامد.

الهامی درباره عملکرد تراکتور و انتقاداتی که به آنها برابر استقلال شد گفت: هر دوتیم در نیمه اول بازی با کیفیت تری به نمایش گذاشت. در نیمه دوم هر دو تیم استرس دریافت گل را داشتند و تعویض هایی که انجام شد این را نشان می دهد. بازی استقلال و تراکتور یک دربی است و امتیاز گرفتن در این شرایط از اهمیت زیادی برخوردار است. به فرهاد مجیدی هم تبریک می گویم و موقعیت زیادی هم ایجاد کردند و بدشانسی هم آوردند. تیم خوبی هستند و پا به پای هم بازی کردند و با این حال که شور و شوقی نبود و کاش هواداران دو تیم در استادیوم حاضر بودند و مطمئنا در صورت حضور آنها بازی با کیفیت 50 درصد بهتری انجام می گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز