خبرگزاری کار ایران

توضیح بیمارستان مسیح دانشوری

معمای بزرگ؛ 4 بازیکن کرونایی استقلال چطور منفی شدند؟ (گزارش)

کد خبر : ۹۳۸۵۹۹

فوق تخصص مراقبت های ویژه در بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص 4 بازیکن بهبود یافته کرونایی استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته اعلام شد ۴ بازیکن استقلال کرونا ندارند و می توانند حتی این تیم را در بازی امشب مقابل تراکتور همراهی کنند اما نکته و سوال اصلی این است که چطور ممکن است طی چند روز و چه بسا کمتر از ۷۲ ساعت تست هایی که توسط بیمارستان مسیح دانشوری مثبت اعلام شده بود منفی شود و آنها در اختیار کادرفنی برای بازی قرار گیرند.

در همین زمینه با دکتر هاشمیان فوق تخصص مراقبت های ویژه در بیمارستان مسیح دانشوری به صحبت پرداختیم که وی در این باره اظهار داشت:به طور کلی در خصوص تستهای پی سی آر ۴۰ تا ۶۰ درصد می توان درباره مبتلا شدن به کرونا تشخیص قطعی داد. وقتی که تست پی سی آر گرفته شد با توصیه پزشک باید بیمار سی تی اسکن انجام دهد چون در سیتی اسکن تشخیص بهتری درخصوص درگیری ریه ها داده خواهد شد.

فوق تخصص مراقبت های ویژه در بیمارستان مسیح دانشوری خاطرنشان کرد: وقتی تست پی سی آر مثبت می‌شود ما انتظار نداریم که به سرعت این تست پاسخش منفی شود و این برای ما هم این امر عجیب است مگر اینکه دوره بیماری و اطلاع به کرونا را دیر متوجه شده و به همین نسبت دیرتر از موعد به آزمایشگاه مراجعه شود و نتیجه تست گیری مطابق با روزهای پایانی ابتلا باشد که در ادامه و طی چند روز بعد پاسخ تست های بعدی منفی شود که این موضوع می تواند طبیعی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز