خبرگزاری کار ایران

جواد محمدی به ایلنا خبر داد:

افزایش چشمگیر کمک سالیانه کارخانه ذوب آهن به باشگاه

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۵۴۰

مدیرعامل ذوب آهن از تصویب بودجه مورد نظر این باشگاه از سوی شرکت سهامی ذوب آهن خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجمع سالیانه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان پنج‌شنبه گذشته برگزار شد که در این مجموعه مسائل کلان شرکت سهامی ذوب آهن مورد بررسی قرار گرفت. در بخشی از آن میزان کمک‌های مالی شرکت سهامی ذوب آهن به باشگاه فرهنگی ورزشی با افزایش مبلغ قابل توجهی به عدد ۴۵۰ میلیارد ریال در سال افزایش یافت.

جواد محمدی، مدیرعامل ذوب آهن در گفتگو با ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: بخش اعظمی از بودجه سالانه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از طریق شرکت سهامی ذوب آهن تامین می‌شود که خوشبختانه با درایت مدیر عامل محترم و اعضای محترم هیئت مدیره و سهامداران این شرکت، روز پنجشنبه مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال جهت کمک به باشگاه مورد تصویب قرار گرفت و بر خلاف اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها، مبلغ پیشنهادی به مجمع پانصد میلیارد ریال اعلام که مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال آن تصویب شد.

وی افزود: البته در کنار موارد فوق باشگاه از درآمدهای دیگری نیز برخوردار است اما هر ساله عمده بودجه باشگاه از این طریق تامین می‌شود. سال گذشته مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در مجمع تعیین و مصوب گردیده بود امسال با یک جهش بسیار خوب به عدد ۴۵۰ میلیارد ریال رسیده است که جا دارد از مدیر عامل محترم کارخانه اعضای محترم هیئت مدیره و همه سهامداران عزیز که همواره یار یاور حامی اصلی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان بوده اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز