خبرگزاری کار ایران

استقلال از بحران کرونایی خارج می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۳۲۷

استقلال کرونا پس از وقفه یک‌هفته‌ای تمرینات خودش را از روز پنج‌شنبه با 12 بازیکن استارت زد

به گزارش ایلنا،تا قبل از شیوع ویروس کرونا همه‌چیز برای استقلال و فرهاد مجیدی خوب پیش می رفت، اما  کرونا که آمد استقلالی‌ها هم ویروسی  شدند و ناکامی‌های آنان یکی پس از دیگری از راه رسید..

 استقلال کرونا پس از وقفه یک‌هفته‌ای تمرینات خودش را از روز پنج‌شنبه با 12 بازیکن استارت زد.محمد دانشگر،داریوش شجاعیان،مهدی قایدی،حسین پورحمیدی،سینا خادم پور،زکریا مرادی،فرشید باقری،مسعود ریگی،امیرحسین کارگر،هرویه میلیچ، آرش رضاوند و وریا غفوری غایبان این جلسه غایب بودند سرانجام مشخص شد تعداد فقط کرونایی های استقلال فقط 4 نفر شامل وریا غفوری،مسعود ریگی،هرویه میلیچ و فرشید باقری هستند. همچنین وضعیت کارگر، خادم پور و مرادی هم مشکوک است.

به‌هرحال تعداد کرونایی های استقلال در حال کاهش پیدا کردن است . به‌این‌ترتیب ریگی، فرشید باقری و میلیچ  و غفوری و همچنین ارسلان مطهری، سیاوش یزدانی، مرتضی تبریزی و رضا آذری غایبان قطعی برای بازی امشب هستند و شاید دوسه بازیکن دیگر که وضعیت شان نامشخص است به این جمع اضافه شوند.

آبی‌ها فقط با 2 جلسه تمرین نصفه و نیمه به مصاف حریف پر مهره خودشان می‌روند. از آن‌طرف تراکتور فقط ویلیان میمبلا را به دلیل کرونا در اختیار ندارد. اشکان دژاگه که در بازی‌های قبلی تراکتور غایب بود هم می‌تواند تیمش را در بازی امشب همراهی کند.در جدول هم استقلال با یک بازی کمتر 37 امتیازی است و3 امتیاز از تراکتور 40 امتیازی کمتر دارد. درنتیجه اگر آبی پوشان موفق به کسب 3 امتیاز شوند یا یک بازی بیشتر نسبت به فولاد در رتبه چهارم جدول و کورس سهمیه آسیایی قرار می‌گیرد. از آن‌طرف تراکتوری‌ها برای اینکه فاصله خودشان را با آبی‌ها بیشتر کنند چشم به 3 امتیاز این بازی مقابل استقلال کرونا زده هستند.

در بازی رفت استقلال با آندره آ استراماچونی در تبریز موفق شد با نتیجه 4 بر 2 مصطفی دنیزلی و شاگردانش را شکست دهد و نتیجه جالبی در ورزشگاه یادگار امام(ره) کسب کند. حالا که در یک‌سو فرهاد مجیدی و در سوی دیگر ساکت الهامی روی نیمکت سرمربیگری دوتیم هستند باید دید چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد؟ ترکیب استقلال برای بازی امشب کاملاً پیچیده است و مشخص نیست بالاخره کدام بازیکنان کرونایی هستند و کدام بازیکنان کرونایی نیستند و چه کسانی شرایط حضور در ترکیب اصلی را دارند.

شیخ دیاباته پس از وقفه‌ای طولانی برای بازی با تراکتور آماده‌شده  است. شاید آبی ها از سیستم 3-4-3 به سیستم 4-4-2 تغییر سیستم بدهد که این موضوع هم ترکیب آبی‌ها را دگرگون خواهد کرد.هنوز معلوم نیست که فرهاد مجیدی برای تراکتور سورپرایزی دارد یا استقلال همان تیم با همان روش همیشگی خواهد بود که برای رقبا شناخته‌شده و تکراری است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز