خبرگزاری کار ایران

کوزین: سایپا تیم خطرناکی است / امیدوارم جنگ را ببریم و به آسیا صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۱۴۶

سرمربی موقت تیم شهرخودرو با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

​به گزارش ایلنا، استفانو کوزین در کنفرانس خبری پیش از رویارویی با سایپا تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر شرکت کرد و به عنوان سرمربی موقت این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: مسابقات گذشته سایپا مقابل حریفان‌شان را دیدم که خیلی عالی کار کردند. برابر استقلال و سپاهان به تساوی دست پیدا کردند. سایپا تیم خطرناکی برای بازی است چون فشرده کار می‌کنند، با ۱۰ نفر در زمین خودشان می‌مانند و به‌عنوان یک تیم نمایش خوبی دارند. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم، باید هوشمندانه و سریع بازی کنیم.

او درباره غایبان تیمش برای این مسابقه گفت: خلعتبری به دلیل محرومیت و سعید صادقی بخاطر آسیب دیدگی در فهرست ما نیستند. اعتماد به نفس خوبی داریم چون سایر بازیکنان ما عالی هستند و نمایش خوبی خواهند داشت. درست است در بازی‌های قبل به برتری رسیدیم، اما دیدارهای راحتی نبودند. اگر یادتان باشد در دیدار با ذوب‌آهن یک پنالتی را مهدی رحمتی گرفت و کار سختی هم مقابل گل‌گهر داشتیم. در حال حاضر خیلی مطمئنیم و برای بازی‌های بعد به مرور زمان بهتر می‌شویم و امیدوار هستیم نتایج خوبی بگیریم.

کوزین همینطور درباره شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در رقابت با تیم‌های بالای جدول گفت: فکر می‌کنم بتوانیم به این مهم برسیم چون بازیکنان و تیم خیلی خوبی داریم. در هر مسابقه، هر نتیجه‌ای امکان‌پذیر است. پس از ۲۰ بازی وقتی این نتایج را گرفتیم و در این جایگاه هستیم، نشان می‌دهد سطح بالایی داریم. ۷-۶ تیم برای حضور در چهار جایگاه اول جنگ می‌کنند و امیدوار هستم ما این جنگ را ببریم و یکی از چهار تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

کوزین در خصوص اضافه شدن دستیار به جمع کادر فنی او گفت: در ۴۸ ساعت گذشته اتفاقات زیادی در باشگاه افتاده که به اندازه کافی برای بازیکنان شوکه کننده بوده است. به همین خاطر تمام تمرکز ما روی بازی با سایپا است. بعد از آن با باشگاه برای اینکه چه تغییراتی در تیم باشد، صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز