خبرگزاری کار ایران

جلالی: بازی تاثیرگذاری با پیکان داریم / می‌خواهیم خودمان سرنوشت را رقم بزنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۰۹۸

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت:بازی با پیکان خیلی مهم و تاثیرگذار است. برای همین است که نسبت به این بازی احساس مسئولیت خیلی بالایی دارم و به نتیجه بازی امیدوار هستم.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم گل گهر سیرجان با هدایت مجیدی جلالی به مصاف پیکان تهران می‌رود. سرمربی گل گهر درباره مصاف با تیم سابقش در نشست خبری گفت: بازی با پیکان خیلی مهم و تاثیرگذار است. برای همین است که نسبت به این بازی احساس مسئولیت خیلی بالایی دارم و به نتیجه بازی امیدوار هستم.

او ادامه داد: خیلی از این بازیکنان را از تیم های پایه به بزرگسالان پیکان آوردم اما در فوتبال نمی‌توانید به گذشته ها فکر کنید. ملاک ارزیابی ما وضعیت کنونی بازیکنان است. تمرکز ما روی عملکرد پیکان در بازی با ذوب آهن و پرسپولیس است و فکر می‌کنم شناخت خوبی از پیکان داریم و به بازیکنان هم منتقل کردیم.

سرمربی گل گهر درباره وضعیت این تیم پس از دو شکست متوالی گفت: دو باخت متوالی همیشه فشارهایی به دنبال دارد. اما مسئولیت من، اعضای محترم هیات مدیره و باشگاه این است که تا جای ممکن با روحیه بهتر و امیدوار بودن به آینده پیش برویم.

جلالی درباره تعوی مجدد چند مسابقه به علت ابتلای بازیکنان استقلال و فولاد به ویروس کرونا اضافه کرد: الان در وضعیتی هستیم که لازم نیست به بازی های دیگر نگاه کنیم. ما این موضوع را درک کردیم و می خواهیم خودمان سرنوشت را رقم بزنیم.

او درباره حضور تیم های متمول مانند پیکان، گل گهر، سایپا و ذوب آهن در نیمه پایین جدول رده بندی گفت: این موضوع می تواند خیلی مهم باشد. اگر روال فوتبال درست و صحیح باشد نباید این اتفاق رخ دهد. الان بعضی از تیم ها که خیلی فوتبال خوبی هم بازی می کنند در پایین جدول هستند. مثلا بعضی از تیم ها فوتبال ساده ای بازی می کنند اما بالای جدول هستند. بعضی تیم ها هم با محوریت افراد بازی می کنند. وقتی دوره آماده سازی تا پایان فصل 14 ماه به طول می‌انجامد، نمی توان بازخوردهای خود را مشاهده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز