خبرگزاری کار ایران

عمران زاده: نساجی دنبال رتبه تک رقمی است / همه فکر می‌کنند که می‌خواهند یک تیم را قهرمان کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۳۸۰

حنیف عمران زاده، مربی تیم نساجی مازندران امیدوار است تکلیف مسابقات لیگ برتر با یک تصمیم واحد مشخص شود.

حنیف عمران زاده در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری نساجی مقابل تراکتور گفت: با گذشت بیش از 100 روز دوری از فوتبال ما جواب زحمات بازیکنان و تمرینات تیم را گرفتیم. ما تمرینات را به موقع آغاز کردیم و زمانیکه آنها استراحت می‌کردند ما تمرینات گروهی داشتیم و برنامه‌ها را منظم پیش بردیم. هفته‌ها برای بازی با تراکتور برنامه داشتیم و تمام بازیکنان آنها را آنالیز کرده بودیم.

او ادامه داد: موفق شدیم برنامه‌ای که داشتیم را پیاده کنیم و بازیکنان غیرت‌شان را نشان دادند که در بازی خارج از خانه سه امتیاز را بگیریم. درست است نزدیک 17 بازیکن داریم و چند بازیکن را هم به علت مصدومیت نداریم اما تیم جوان ما انگیزه زیادی برای حضور در تمامی مسابقات و کسب حداکثر امتیازات دارد. 

عمران زاده درباره افزایش مصدومیت‌های بازیکنان لیگ برتری گفت: در حال حاضر مصدومیت‌ها نگران کننده است اما برای فصل بعدی نگران کننده‌تر خواهد بود. مصدومیت‌ها در فصل بعدی بسیار بیشتر خواهد بود. برای مثال ما احسان قهاری را به علت مصدومیت پارگی رباط صلیبی از دست دادیم و عباس زاده هم آسیب دیده است.

مربی نساجی درخصوص هدف این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: ما به دنبال رتبه تک رقمی هستیم تا هواداران را خوشحال کنیم. اولویت تیم ما خوشحال کردن هواداران است و تلاش می‌کنیم تا آنها را راضی نگه داریم. کادرفنی و بازیکنان سعی دارند تا مالک باشگاه و هم هواداران بهترین روزها را سپری کنند.

عمران زاده درباره غیبت تیم فولاد خوزستان مقابل نساجی گفت: به هر حال من امیدوارم که هیچ کسی در این روزها به ویروس کرونا مبتلا نشود و از خبر ابتلای آنها به این ویروس نگران شدم و امیدوارم که هر چه زودتر سلامت‌شان را به دست بیاورند. چیزی درباره لغو بازی به ما نگفتند و احتمال این هم وجود داشت که فولاد دوباره به ورزشگاه برگردد. به هر حال نباید این حرف‌ها پیش بیاید و روی همین مسائل همه فکر می‌کنند که می‌خواهند یک تیم را قهرمان کنند. سازمان لیگ باید تکلیف تیم‌ها را مشخص کند چون اینگونه مسابقات معوقه دوباره به وجود می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز