خبرگزاری کار ایران

کامبک ۵ دقیقه ای میلان به بانوی پیر

کامبک تاریخی روسونری مقابل بیانکونری؛ میلان ۴ یوونتوس ۲

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۲۱۵

میلان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ یوونتوس را در هم بکوبد.

به گزارش ایلنا، در هفته سی و یکم مسابقات سری آ ایتالیا میلان در ورزشگاه خالی از تماشاگر سن سیرو پذیرایی یوونتوس بود. دو تیم در دوران پسا کرونا به همراه آتالانتا تنها تیم‌های ایتالیایی بودند که شکست نخورده بودند.

بازی در نیمه اول بدون رد و بد شدن گلی به پایان رسید. اما نیمه دوم شرایط به کلی تغییر کرد. رابیو در شروع نیمه دوم به زیبایی در دقیقه ۴۷ دروازه میلان را گشود. رونالدو در دقیقه ۵۳ روی اشتباه خط دفاعی میلان اختلاف را دو برابر کرد. اما این پایان کار نبود.

زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۶۲ از روی نقطه پنالتی یکی از دو گل یوونتوس را جبران کرد. سپس ۳ دقیقه بعد کسیه بازیکزحرکت انفرادی گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۵ لیائو مهاجم جوان و پرتغالی میلان گل سوم این تیم را وارد دروازه کرد تا میلان در ۵ دقیقه کامبک بزند. در انتها ربیچ بهترین گلزن میلان در این فصل در دقیقه ۸۰  آب پاکی را روی پیکر یوونتوس ریخت و بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود میلان پایان یافت.

میلان با این پیروزی با ۴۹ امتیاز به رتبه پنجم صعود کرد ویوونتوس همچنان ۷۵ امتیاز در رده نخست جدول سری آ قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز