خبرگزاری کار ایران

«باشگاه سپیدرود رشت» از داور مسابقه الگیلانو شکایت کرد + تصویر نامه

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۹۸

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت از شکایت این باشگاه از تیم داوری برابر ملوان انزلی خبر داد و گفت: سپیدرود از ابتدای فصل تاکنون بارها از اشتباهات داوری متضرر شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت سپیدرود، رادنی دیدار با بیان اینکه باشگاه سپیدرود از اشتباهات پی در پی و مسلسل‌وار داوری از ابتدای فصل تاکنون متضرر شده است اظهار داشت: سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول عینی‌ترین نشانه اشتباهات داوران علیه سپیدرود است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه اگر مسابقه فصل گذشته سپیدرود رشت برابر نفت مسجدسلیمان را بزرگترین فاجعه داوری تاریخ لیگ برتر بنامیم سخنی گزاف نیست بیان کرد: در آن مسابقه کمپوزیسیونی از بی‌قانونی، اهمال و کوتاهی، اشتباهات عامدانه، حق‌کشی و بی‌عدالتی را مسئولان برگزاری و تیم داوری به مردم رشت هدیه دادند.

وی با بیان اینکه اگر دوستان با سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول هنوز دلشان آرام نگرفته است به ما بگویند از لیگ کنار برویم تا بیشتر از این به زحمت نیفتند گفت: در فاصله ۲۴ ساعت تا مسابقه ملوان کل تیم داوری به ناگهان عوض می‌شود و یک داور جوان برای مسابقه به این حساسی جایگزین می‌شود و البته ما از همان داور اول هم (اشکان خورشیدی) کم صدمه ندیده بودیم و در برابر داماش از یک پنالتی ما چشم‌پوشی کرد و در عوض یک پنالتی علیه ما اعلام کرد.

دیدار با مسلم دانستن خطای گل ملوان و ارسال شکایت رسمی علیه تیم داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: بسیاری از داوران سرشناس کشور در تماس با ما این گل را مردود دانستند اما متاسفانه نه همدردی آنها و نه حتی جریمه و محرومیت داور، ۳ امتیاز را به سپیدرود بر نمی‌گرداند و ما از کمیته داوران، کمیته اخلاق و ریاست سازمان لیگ می‌خواهیم به این حق کشی‌ها علیه یکی از معدود تیم‌های خصوصی و ریشه‌دار فوتبال ایران به‌صورت ویژه رسیدگی کنند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود گفت: وقتی یک باشگاه کاملاً خصوصی بدون وابستگی به دولت و صنایع بزرگ ملی و نگرفتن درآمدهای بدیهی فوتبال مانند حق پخش تلویزیونی، تبلیغات پیرامونی، حق کپی‌‌رایت، بلیط فروشی و مسائل دیگر بیش از نیم قرن زنده مانده است و به فوتبال ایران به‌لحاظ داشتن باشگاهی قدیمی اعتبار بخشیده است این ناحقی‌ها فشار و ظلمی مضاعف بر شانه نحیف فوتبال خصوصی است.

وی با بیان اینکه مسئولان ما هر سال موقع حضور نمایندگان ای اف سی، باشگاه‌های تا بن‌ دندان دولتی را خصوصی جلوه می‌دهند تا بتوانند مجوز حرفه‌ای برایشان صادر کنند بیان کرد: آنقدر به دروغ تکرار کرده‌ایم که پیکان، سایپا، ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان، گلگهر، فولاد خوزستان، تیم‌های نفتی و مسی خصوصی هستند که خودمان هم باورمان شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود خاموش شدن چراغ تیم‌های ریشه‌دار و خصوصی را مرگ فوتبال دانست و افزود: آرارات، ابومسلم، شاهین، شموشک و بسیاری تیم‌های دیگر در سایه همین نوع مدیریت باری به هر جهتی نابود شدند و انگار امسال با قدرت تمام دوستان منتظر هستند تا یک نام اصیل و ریشه‌دار دیگر به این لیست طولانی اضافه کنند.

وی از انجام چهارمین مرحله تست کرونا در روز چهارشنبه در این باشگاه خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت گیلان با باشگاه و زحمات تیم پزشکی سپیدرود طبق پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا در تاریخ‌های مقرر تست «پی سی آر» را انجام دادیم و چهارمین مرحله آن ظهر چهارشنبه در دفتر باشگاه از بازیکنان و اعضای کادرفنی گرفته می‌شود.

«باشگاه سپیدرود رشت» از داور مسابقه الگیلانو شکایت کرد + تصویر نامه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز