خبرگزاری کار ایران

احمد سعادتمند:

بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد/ طی مذاکرات انجام شده به دنبال حفظ ستاره‌های تیم هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۴۲

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال عصر امروز در گزارشی از عملکرد یک ماهه اخیر خود و همکارانش را به اطلاع هواداران ‌رساند.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گزارش عملکرد ماهیانه خود خطاب به هوادران استقلال گفت: ما وظیفه داریم به صورت ماهانه گزارش عملکرد و مسائلی که مرتبط با باشگاه هست را به اطلاع شما برسانیم و چون شما را در باشگاه سهیم و شریک میدانیم، موظف هستیم که اطلاعات و فعالیت هایی که صورت گرفته یا میگیرد و بعضی از آن ها نتیجه بخش بوده است  و بعضی از آن ها هم در شرف اجرا هست را هر ماه به شما اطلاع دهیم. امیدوارم روزی برسد که گزارش عملکرد ماهانه ما در راستای توسعه زیرساخت و افزایش سرمایه و فعالیت های بزرگ اقتصادی برای باشگاه بزرگ استقلال با مشارکت شما عزیزان باشد.

او افزود: من اینجا در درجه اول برای بازیکنان تیمم و خانواده عزیزشان آرزوی سلامتی میکنم. متاسفانه 13 نفر از بازیکنان ما تست کرونای مثبت داشتند و من برای آن ها آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم در سلامت کامل بتوانند به باشگاه کمک کنند. همانطور که  همه عزیزان میدانند، ما در شرایط خوبی نیستیم و کرونا در چند استان کشور به حالت قرمز درآمده است و اگر توجه کرده باشید، هر 9 دقیقه ما یکی از هم وطنان خود را از دست میدهیم. من در ابتدا ضمن آرزوی سلامتی برای همه عزیزان، استدعا میکنم همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم مخصوصا ما که از خانه بیرون می آییم و خدمت خانواده می آییم، شست و شوی دست و استفاده از ماسک را نباید فراموش کنیم تا بتوانیم این ویروس خطرناک را ریشه کن کنیم.

وی اضافه کرد: اولین موردی که باید استحضار شما برسانم، با تلاشی که صورت گرفت، توانستیم بخشی از پرداختی های خود را به بازیکنان تیم، کادر فنی، سرپرست و کادر پزشکی انجام دهیم و 26 نفر از عزیزان مطالبات خود را دریافت کردند و مابقی هم تا فردا و نهایتا تا پنجشنبه بخشی از مطالبات خود را میگیرند و امیدوارم که ما در بحث قراردادها تعهدات خود را اجرایی کنیم تا تیم بزرگسال ما که ویترین باشگاه است بتواند با آرامش خاطر بیشتری به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: بحثی که ما از هفته پیش آن را آغاز کردیم، گفت و گو و مذاکره اولیه با تعدادی از بهترین هایمان برای تمدید قراردادها بوده است که قطعا بعد از این دو هفته قرنطینه که بازیکنان ما باید استراحت کنند، مجددا تمدیدی های ما آغاز خواهد شد و ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت که بتوانیم شاکله تیم را حفظ کنیم و بازیکنانی که  کنار هم هستند و از سرمایه های استقلال هستند را برای فصل بعد حفظ کنیم.

وی افزود: در گزارش دومین ماه عملکرد خودم در 16 خرداد امسال عنوان کرده بودم ما گواهی بند «د» را برای کمپ مرحوم ناصر حجازی گرفتیم که از اداره کل مالکیت ها و داریی ها و سرمایه وزارت اقتصاد و دارایی دریافت شده است و خوشبختانه این را باید بگویم که ما در بخش کمپ حجازی، موافقت هیات وزیران برای واگذاری و صدور سند را در این یک ماه  گذشته نهایی کنیم و با یکی از سرمایه گذاران معتبر و چند سرمایه گذار دیگر تلاش می کنیم تا برای خاطر جمعی هواداران، کمپ حجازی به بازه زمانی یک سال و نیم تا 2 سال به یک کمپ استاندارد تبدیل کنیم، نقشه های این مساله تهیه شده است و ما پیگیر سند مالکیت برای باشگاه استقلال بودیم که این اتفاق هم در حال رخ دادن است. 

سعادتمند اضافه کرد: ما هم در بخش ورزشگاه مرغوب کار و کمپ ناصر حجازی پیگیری های لازم را انجام میدهیم. همچنین ما در خصوص استادیوم امام رضا که از طریق شهرداری محترم به ما واگذار شده است برای هم سویی با یکی از زمین هایی که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است، میخواهیم آن را به دارایی های باشگاه اضافه کنیم. به طور قطع استادیوم مرغوب کار و کمپ حجازی دارد مراحل پایانی خودش را طی میکند و این مساله میتواند ما را در افزایش سرمایه و ورود به بورس به ما کمک کند. در این سه ما گذشته فاز به فاز فعالیت ها انجام شده است. نقشه های UTM تهیه شده است. گواهی بند «د» گرفته شده است و مصوبه هیات وزیران و حتی صورت جلسه تغییر و تحول مرغوب کار برای صدور سند به اداره کل ثبت و اسناد استان تهران ارسال شده است. چون ما دارایی خود را افزایش میدهیم، این مساله میتواند باشگاه را برای سرمایه گذاری اقتصادی کلان دیگر و مشارکت بنگاه های اقتصادی به ما کمک کند.

 

حجم ویدیو: ۹.۲۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز