خبرگزاری کار ایران

امین قاسمی نژاد:

حمیداوی با پرواز چارتر نشان داد به فکر سلامتی بازیکنان است/ برخی از تیم‌های دولتی برای حفظ سلامتی بازیکنان خود کاری نکردند/ به دنبال کسب سهیمه آسیایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۳۸

هافبک شهرخودرو خراسان گفت: اینکه به عنوان یک تیم خصوصی با پرواز چارتر به مقصد خود رفتیم و بدون استرس از ابتلا به کرونا به سیرجان رسیدیم، خیلی چیزها را به فوتبال ایران ثابت کرد.

به گزارش ایلنا، امین قاسمی‌نژاد در خصوص پیروزی شهرخودرو برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم اینکه آقای حمیداوی اینقدر به فکر بازیکنانش است و تیم را با پرواز اختصاصی به سیرجان فرستادند جای تشکر دارد. ایشان باز هم نشان دادند که به فکر سلامتی بازیکن، تیم و عوامل باشگاه هستند و این موضوعی است که نباید از آن ساده گذشت.

وی افزود: به هر حال همه دیدند که خیلی از تیم‌های دولتی هم چنین اقدام مهمی را برای حفظ سلامت بازیکنان خود نکردند در شرایطی که همه می‌دانیم بخش خصوصی تا چه اندازه با هزینه‌های هنگفت و سرسام آور تیمداری روبرو است. آقای حمیداوی در چنین شرایطی قبل از شروع مجدد لیگ دریافتی بازیکنان را به 75 تا 80 درصد رساند و با انجام این پرواز چارتر باز هم مردانگی خود را اثبات کرد.

وینگر چپ شهرخودرو با اشاره به روند بازی با گل گهر گفت: بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم و با توجه به ارتفاع سیرجان و شرایط آب و هوایی می‌دانستیم که فشار زیادی به همه خواهد آمد که همین‌طور هم شد. نیمه اول بازی پایاپای بود که هر دو تیم می‌توانستند گل بزنند اما نیمه‌دوم با این وجود متمرکزتر شدیم و از موقعیت‌هایی که داشتیم با برنامه‌تر استفاده کردیم و شکر خدا سه امتیازی را گرفتیم که با توجه به اتفاقات این هفته لیگ برایمان حائز اهمیت دوچندان بود.

قاسمی‌نژاد ادامه داد: گل گهر سیرجان با نفرات خوبی که در اختیار دارد تیم بسیار خوبی است و برای این تیم در ادامه بازی‌هایش آرزوی موفقیت دارم. ما هم از الان آماده بازی با حریف بعد خود هستیم و به این فکر می‌کنیم که با تمام قدرت به سایپا برویم و سه امتیاز خانگی را بگیریم.

وی تاکید کرد: انشاالله فاصله‌مان را با سایر رقبا بیشتر کنیم و اگر اتفاق دیگر بازی‌ها به نفع ما شد بتوانیم این فاصله را بیشتر کنیم تا انشاالله برای کسب مجدد سهمیه آسیا شرایط بهتری داشته باشیم.

وینگر شهرخودرو در خاتمه این پیروزی را به هواداران شهرخودرو تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این بازی می‌توانست با گل‌های بیشتری تمام شود اما همه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. انشاالله این هفته با تمرینات خوب از هر نظر آماده‌تر و بهتر از قبل آماده بازی با سایپا خواهیم شد تا یک برد دلچسب را نصیب هواداران خوب مشهدی کنیم که واقعا جایشان در ورزشگاه خالی است اما دعایشان را حس می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز