خبرگزاری کار ایران

رسول پناه:

برانکو مربی بزرگی است و به گردن پرسپولیس حق دارد/ 70 درصد از دستمزد بازیکنان پرداخت شده/ امیدوارم با کالدرون توافق کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۸۸

سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از پایان یافتن قرنطینه خود به دفتر باشگاه پرسپولیس بازگشت و به سوالات خبرنگاران جواب داد.

به گزارش ایلنا، مهدی رسول پناه بعد از بهبودی کامل خود و پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه به باشگاه پرسپولیس بازگشت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدا در خصوص طلب کالدرون و پرونده او گفت: درمورد پرونده کالدرون همانطور که قبلا گفتم منتظر صدور رای بودیم که رای صادر شده است.متاسفانه موضوعی که باعث این اتفاق شد تاخیر 5 روزه در زمان پرداخت دستمزد کالدرون بود. روزی که ایشان فسخ کرد ما بیست روز فرصت داشتیم که قسط اول ایشان را پرداخت کنیم و به تفاهم برسیم اما پرداخت م 25 ژانویه بود و منجر به صدور این رای شد. ما با خود آقای کالدرون رایزنی هایی انجام دادیم و قرار است به تفاهم برسیم. خود آقای کالدرون گفته که با باشگاه کنار می آید.

رسول پناه در ادامه در خصوص بدهی باشگاه به برانکو اظهار داشت: برانکو یک مربی بزرگ است و به گردن پرسپولیس حق دارد. متاسفانه به او بی مهری شد. ایشان مطالباتی داشت که باشگاه باید پرداخت می کرد. متاسفانه گفته اند که ما یک شکایت 1300 صفحه ای از برانکو انجام  داده ایم. در حالی که اصلا اینگونه نیست. وقتی دادگاه CAS از ما مدارک خواست چون علاوه بر برانکو سه پرونده دیگر پانادیچ، ایگور و زلاتکو هم هست ما باید تمام مدارک را در شش سری کپی می کردیم که ناخودآگاه تعداد صفحات زیادی می شد.  متاسفانه برخی شیطنت کردند و نوشتند که پرسپولیس 1300 صفحه از برانکو شکایت کرده در حالی که ما حتی یک صفحه هم از ایشان شکایت نکردیم و تنها مدارک مورد درخواست CAS را فرستادیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر و کرونایی شدن استقلالی ها و بازیکنان فولاد خوزستان گفت : این را بگویم که در مدتی که درگیر کرونا بودم از خانه دورکاری کرده و امور پرسپولیس را زیرنظر داشتم. درمورد مسایل دیگر هم باید بگویم اتفاقاتی که برای استقلال و فولاد رخ داده می توانست اتفاق نیفتد. خوشبختانه پرسپولیس از این نظر مشکلی ندارد. من فکر می کنم دو سه بازی دیگر پرسپولیس قهرمانی اش همانطور که قبلا گفته بود مسجل شود. در ادامه هم چه لیگ ادامه پیدا کند یا نکند ما تابع تصمیمات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم.

رسول پناه در واکنش به صحبت‌های حجت نظری عضوهیات مدیره باشگاه استقلال که گفته بود : اگر اصراری هست که قهرمان این فصل حتماً معلوم شود و جام به تیم مدنظر برخی افراد داده شود، می‌توانند از منیریه تهیه کنند و بیش از این با جان جوانان کشور بازی نکنند. من هم حاضرم هزینه‌اش را پرداخت کنم و خودم با اسنپ به آن باشگاه ارسال کنم! هم گفت: آقای پیروانی و آقای خبیری جواب ایشان را دادند. به نظرمن صلاح نبود چنین حرفهایی زده شود و نمی دانم ایشان چرا چنین چیزی گفته است. آقای نظری عضو شورای شهر هم هستند ولی تازه به هیات مدیره آمدند و بی تجربگی کردند.

وی در مورد ورشگاه‌های که در اختیار باشگاه قرار دارد گفت : ورزشگاه درفشی فر مشکلاتی داشت که با پیگیری های بخش حقوقی توانستیم کارهایش را انجام داده و الان در مرحله سند زدن قرار دارد. استقرار مکانی درفشی فر با هیچ ورزشگاهی قابل مقایسه نیست و سرمایه بسیار خوبی برای باشگاه است. همچنین ورزشگاه شهدای گمنام را به ما دادند که موقعیت خاص خودش را دارد. البته ورزشگاه شهیدکاظمی که الان در اختیار پرسپولیس است سند ندارد و اوقافی است. اما ارزش ورزشگاه شهدای گمنام بیشتر است ضمن اینکه پرسپولیس کماکان حق انتفاع از ورزشگاه شهیدکاظمی را دارد. استقلال هم همینطور است، آن ها هم علاوه بر دو ورزشگاه، حق انتقاع از ورزشگاه امام رضا را دارند. جا دارد بگویم که از نظر کارشناسی ورزشگاه هایی که متعلق به پرسپولیس است بسیار باارزش است.

رسول پناه در رابطه به پرداخت دستمزد بازیکنان و همچنین پرداخت بدهی‌های این باشگاه اظهار داشت: در حدود هفتاد درصد دستمزد بازیکنان پرداخت شده و پاداش ها امروز به حسابشان واریز شده است. این عزیزان مطالباتی هم از دوره قبل دارند که من دستور پرداختش را داده ام.برداشت اشتباهی بوده است. من با مدیرعامل صحبت کردم و ایشان گفت چنین صحبتی با آقای بیرانوند نداشته است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت استوکس و اوساگونا گفت:برای اوساگوآنا هنوز نتوانسته ایم بلیط تهیه کنیم. درمورد استوکس هم به مدیرحقوقی باشگاه نامه زدیم که شکایت رسمی باشگاه از او را انجام بدهد.

رسول پناه در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند از سرخ‌پوشان بیان کرد: بله اخبار درست است و آقای بیرانوند به بلژیک می رود. ما با باشگاه آنتورپ مکاتباتی داشتیم اما آن ها خواهان حضور بیرانوند در بلژیک بودند. او بازیکن آنتورپ است و باشگاه بلژیکی در حال مهیا کردن مقدمات سفر او است. 

وی در انتها در خصوص صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام گفت: ما حق تبلیغات را به آتیه داده پرداز و آن ها هم به یک شرکت واگذار کرده اند. نگرانی هایی از طرف هواداران وجود داشت و ما به همین خاطر تذکر کتبی دادیم تا حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز