خبرگزاری کار ایران

مهرداد بشاگردی در گفتگو با ایلنا:

بازی با استقلال برای من مثل رویا بود/ پرسپولیس هم نتوانست مقابل استقلال کلین شیت کند/ حضور مجموعه با امکاناتی مثل گل گهر به نفع فوتبال ایران است/ بازی با پیکان برای ما حکم فینال را دارد.

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۷۹

سنگربان گل گهر ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایطی که این تیم دارد، سیرجانی‌ها در لیگ برتر باقی بمانند.

مهرداد بشاگردی سنگربان گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم با شهر خودرو و خروج خود روی صحنه گل این تیم مشهدی گفت: به نظرم بازی خوبی بود، شرایط تیم بعد از تعطیلی 4 ماهه مسابقات لیگ  برای دومین بازی به نسبت بهتر شده بود. ما به دنبال سه امتیاز این دیدار بودیم و موقعیت‌های خوبی نیز داشتیم. متاسفانه در دقیقه 86 روی یک ضد حمله تیم حریف موفق شد دروازه ما را باز کند. خروج من نیز چندان اشتباه نبود چون دفاع جا مانده بود و من مجبور بودم خروج کنم اما توپ گل شد و خیلی حیف شد ما می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم ولی نشد. خوشبختانه با بازی که انجام دادیم نسبت به آینده تیم در ادامه بازی‌ها امیدوار هستیم.

بشاگردی در خصوص نیمکت نشینی خود در نیم فصل و حضور میلاد فراهانی در درون دروازه این تیم توضیح داد : بعد از صعود تیم به لیگ برتر باتوجه به تصمیمی که کادر فنی گرفت مثل تمام دنیا یک سری بازیکن جدید برای تقویت تیم به جمع ما اضافه شدند. با توجه به قراردادی که با باشگاه داشتم و همچنین علاقه‌ای خاصی که به این تیم پیدا کردم و با توجه به اینکه دو سال در این تیم زحمت کشیدیم و موفق به صعود به لیگ برتر شدیم. همانطور  که می‌دانید شرکت در مسابقات لیگ آزادگان بسیار سخت و فشرده است به همین دلیل علاوه بر قرارداد علاقه شدیدی به گل گهر پیدا کردم. تنها کاری من می‌توانستم انجام دهم فقط تمرین بود تا منتظر شرایطی باشم که با نظر سرمربی در خدمت تیم باشم.

وی در خصوص بازی با استقلال و عملکرد درخشانش در بازگشت به قفس توری گل گهر گفت: میلاد فراهانی 4 کارت شده بود و در بازی مقابل استقلال محروم بود. به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت تا من در مقابل استقلال بازی کنم.  بازی مقابل استقلال برای من مثل یک رویا بود. خدا را شاکر هستم که در بازی خوبی فرصت به من رسید. استقلال خط حمله ای قوی را در اختیار دارد و هم اکنون نیز بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. شرایط قبل از بازی و هنگام آن برای من طوری پیشرفت که توانستم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم تا موفق به کسب سه امتیاز در این بازی حساس شویم. استقلال در آن زمان در لیگ قهرمانان و لیگ برتر حتی حالا که مسابقات دوباره از سر گرفته شده است موفق شده همیشه دروازه حریفان را باز کند. حتی پرسپولیس بل حضور سیدجلال و علیرضا بیرانوند نتوانست مقابل استقلال دروازه خود را بسته نگه دارد. و خدا را شکر تنها در بازی با ما که من درون دروازه بودم استقلال در امر گلزنی ناکام بود.

وی در خصوص شرایط گل گهر در دوران پسا کرونا اظهار داشت: شیوع کرونا یک اتفاق و شرایط جدید بود که ما تا پیش از این هرگز آن را تجربه نکرده بودیم. ما بعد از 4 ماه تعطیلی در یک بازی سخت و حساس به مصاف سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر رفتیم. متاسفانه در این بازی گل زود هنگامی که دریافت کردیم باعث شد تا تمرکز تیم ما بهم بریزد و باید اعتراف کنم که ما در بازی با سپاهان به هیچ وجه خوب بازی نکردیم. در بازی مقابل شهرخودرو با توجه به موقعیت‌های گلزنی که ایجاد کردیم یع نظر می‌رسید شرایط ما بهتر شده است. از شانس بد ما موقعیت‌های ما در این بازی است دست رفت و شکست خوردیم اما باز هم تاکید میکنم با توجه به روندی که داشتیم برای ادامه مسابقات بسیار امیدوار هستیم.

سنگربان گل گهر در رابطه با بازی آینده این تیم با پیکان گفت: همانطور که آقای جلالی گفت این بازی برای ما حکم فینال را دارد. پیکان نیز یک تیم فوق العاده خوب با بازیکنان خوب است که یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ برتر را در اختیار دارد که این کار را برای ما سخت می‌کند. فاصله این تیم با ما تنها یک امتیاز است و این بازی یک بازی 6 امتیازی برای بقا در لیگ برتر با یکی از رقبای مستقیم ماست.

بشاگردی در خصوص چهره شدن خود آن هم با توجه به سنی که دارد بیان کرد: من بعد از فولاد مجبور شدم سه فصل را در لیگ یک بازی کنم. خدا را هم شکر در این سال‌ها شرایط و عملکرد خوبی داشتم. اما به هر حال بازیکنان آن طور که در لیگ برتر دیده می‌شوند شرایط برای دیده شدنشان در لیگ یک محیا نیست. اما خوشبختانه با گل گهر موفق شدیم قهرمان لیگ یک شویم و به لیگ برتر صعود کنیم تا به خوبی عملکرد من دیده شود. خدا همیشه هوای من را داشته است. کسی فکر نمی‌کرد میلاد فراهانی محروم شود و من به یکباره در بازی ب استقلال در درون دروازه قرار گیرم و موفق شوم مقابل خط حمله آماده این تیم کلین شیت کنم. خدا من را بغل کرد تا بتوانم با تمرینات مستمری که می‌کردم آمادگی خود را حفظ کنم نت بتوانم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

وی در انتها در خصوص اینکه آیا گل گهر در لیگ برتر می‌ماند گفت: بله ما شک نداریم که گل گهر در لیگ برتر باقی خواهد ماند. با توجه به شرایط جدول و فاصله امتیازی که تیم‌ها با یکدیگر دارند. ما می‌توانیم با یک برد یا حتی با یک مساوی شرایط خود را در جدول تغییر دهیم و در لیگ بمانیم و تمام تلاش ما در باشگاه این است که ان‌شاالله این تیم در لیگ برتر بماند. من با توجه به اینکه دو سال است در گل گهر حضور دارم بودن تیم‌های همچون گل گهر در لیگ برتر با توجه به امکانات که در اختیار دارند و حضور پر شور طرفداران و علاقه‌مندان به این تیم به کیفیت لیگ کمک می‌کند. ان‌شاالله بتوانیم با تلاشی که در این باشگاه میکنیم این تیم را برای فوتبال ایران و سیرجان حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز