خبرگزاری کار ایران

وریا محبوس پشت شیشه‌‎ها

تصویر غم انگیز کاپیتان استقلال در قرنطینه خانگی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۵۳

وریا غفوری، کاپیتان استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران اولین بازیکن از تیم پرطرفدار تهرانی بود که ابتدای هفته جاری مشخص شد به ویروس کرونا مبتلا شده است و باید در قرنطینه خانگی حضور داشته باشد.

مدافع باتجربه استقلال تهران همانند 13 بازیکن و عضو دیگر این تیم که آزمایش کرونای آنها از سوی بیمارستان مسیح دانشوری مثبت اعلام شده بود نتوانستند در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی در شهر جم حاضر شوند.

اعلام یکباره ابتلای بیش از 25 درصد از تیم استقلال به ویروس کرونا با واکنش‌های متعددی رو به رو بود و حتی هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی در واکنش به این تست‌ها همانند سازمان لیگ مدعی شد که باید راستی آزمایی صورت بگیرد تا صحت و سقم این خبر مشخص شود.

تصویری که امروز از وریا غفوری، یکی از بازیکنانی که به علت ابتلا به کرونا از تمرینات خارج شده است و فعلا شرایط بازگشت به تیم را ندارد نشان می‌دهد به هیچ عنوان ادعاهایی که پیرامون عدم صحت تست بازیکنان استقلال منتشر شده بود، صحیح نیست و در واقع ناعادلانه است.

تصویر بوسه محبت آمیز غفوری به دخترش که در قرنطینه خانگی به همراه خانواده‌اش حضور دارد در واقع به عنوان غم انگیزترین تصویر امروز بین اهالی فوتبال دست به دست می‌شود و دوری مدافع باتعصب آبی‌ها از خانواده‌اش در حالیکه در یک خانه حضور دارند ناملموس و باورنکردنی است.

تصویر غم انگیز کاپیتان استقلال در قرنطینه خانگی

غفوری که سعی دارد با حفظ روحیه و انگیزه‌اش به تمرینات بازگشته تا دوباره حرفه فوتبال را دنبال کند روز گذشته مجددا مورد آزمایش قرار گرفته بود و فعلا در حال حاضر پیش بینی می‌شود دست کم برای 10 روز در قرنطینه خانگی حضور داشته باشد تا بتواند در مبارزه با بیماری کووید-19 سلامتی‌اش را دوباره به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز