خبرگزاری کار ایران

با جان ما و خانواده‌های‌مان بازی کردند

مصطفوی:شو اجرا کردند و به زمین بازی رفتند تا بگویند برای بازی کردن حاضر بودیم!

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۷۵

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تست های کرونا بازیکنان این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

صالح مصطفوی مربی استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ابتلای شماری از بازیکنان به ویروس کرونا، اظهار داشت: سؤالم از آقایان این است که چرا مجبورمان کردند که در شهر قرمز اهواز، بازی کنیم؟ در یک ماهی که شیوع ویروس کرونا کم نبود، رعایت کرده بودیم، اما چطور با جان ما و خانواده‌های‌مان بازی کردند و گفتند باید در شهری که وضعیت قرمز دارد، بازی کنیم؟

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تست های کرونا بازیکنان استقلال گفت: بالاترین مرجع گرفتن تست‌های کرونا بیمارستان مسیح دانشوری است، اکنون می‌خواهید راستی آزمایی کنند؟ مشکلی نیست، اما چرا پیش از آن پیش‌بینی و اعلام نکردید که نمونه‌ تست‌ها را به آزمایشگاه پزشکی - ورزشی بیاورید تا اعتبار داشته باشند؟ شو اجرا کردند و به زمین بازی رفتند تا بگویند برای بازی کردن حاضر بودیم. 

وی ادامه داد: بچه من آسم دارد و مادرم پیوندی است. اگر آقایان می‌گویند دروغ است، مدارک پزشکی موجود است. دو، سه ماه درباره سلامت مردم حرف زدیم، شاید بازیکن از نظر فیزیولوژی قوی باشد، اما خانواده‌‌اش چه خواهد شد؟ بازیکنی داریم که مادرش عمل قلب باز کرده است، اگر مشکلی برای مادر بازیکن بوجود آید، چه جوابی دارند که بدهند؟

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: این حرف ها بازی با جان انسان‌ها نیست؟ امیدوارم بتوانند پاسخ قانع کننده ای را در این باره بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز