خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

روسونری ترمز یوونتوس را میشکد؟ چلسی به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۸۱۵

میلان در هفته سی ویکم مسابقات سری آ ایتالیا به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، هفته سی و چهارم مسابقات لیگ جزیره با 3 دیدار آغاز خواهد شد. از ساعت 21:30 کریستال پالاس در ورزشگاه خود پذیرای لمپارد و شاگردانش در چلسی خواهد بود در همین ساعت نیز در دیداری حساس دو تیم قعرنشین واتفورد و نوریچ سیتی به مصاف هم خواهند رفت.

آرسنال در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 23:45 در ورزشگاه امارات به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. آرسنال اکنون با 49 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و لستر نیز با 58 امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

هفته سی پنجم مسابقات لالیگا نیز از ساعت 22 والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف رئال وایادولید خواهد رفت و از ساعت 00:30 نیز سلتاویگو در خانه پذیرای اتلتیکو مادرید است.

هفته سی و یکم مسابقات سری آ ایتالیا از ساعت 22 با بازی لچه و لاتزیو آغاز خواهد شد. شاگردان اینزاگی که در هفته سی‌ام در خانه با نتیجه 3 بر صفر مقابل میلان شکست خوردند نیاز مبرمی به  3 امتیاز این دیدار دارند تا بتواند امیدهای خود را برای فتح اسکودتو زنده نگه دارد.

میلان در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 00:15 در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یوونتوس صدرنشین خواهد رفت. میلان که در دوران پسا کرونا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است امیدوار است در خانه بیانکونری شکست دهد تا بتواند امید‌های خود را برای کسب سهیمه اروپایی زنده نگه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز