خبرگزاری کار ایران

رمضانی: هم شهامت و هم صداقت ناصرخان را دارم / آقای آذری چرا درباره اردوی ما بدون مدرک صحبت می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۶۹۱

سرپرست تیم استقلال تهران به اظهارات مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،سعید رمضانی، سرپرست استقلال تهران در واکنش به اظهارات سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: واقعا چنین چیزی چطور می‌تواند صحت داشته باشد اصلا استقلال در کمپ سازمان آب بود و آنها خودشان می‌دانند که آن کمپ دو گیت متفاوت دارد و بچه‌های ما در قرنطینه کامل بودند و اصلا چنین چیزی نیست.

رمضانی در واکنش به اینکه گفته می‌شود حسین پورحمیدی در اهواز به آرایشگاه رفته بود، گفت: واقعا چنین مسائلی اصلا بیان کردنش برای فوتبال ما خوب نیست. چنین چیزی صحت ندارد و نه کسی از اردو خارج شده است و نه کسی به داخل اردو آمده بود.

او ادامه داد: من دوست ندارم که اینگونه جواب بدهم و اخلاقم را می‌دانید، اگر لازم باشد من راحت حرف ‌هایم را می‌زنم و مشکلی ندارد. خیلی خوب است که آدم رودررو حرفش را بزند.

رمضانی در واکنش به بیانیه جدید باشگاه پارس جنوبی جم که در آن اشاره شده بود رمضانی باید از مرحوم ناصر حجازی شهامت یاد بگیرد، گفت: یعنی چه؟ این چه صحبتی است؟ من گفته بودم این شو که راه انداخته‌اند چیست، ما گفته بودیم که نمی‌رویم پس چرا آنها گرم کردند؟ واقعا چنین چیزی را نمی‌فهمم. چرا دوست دارند نمایش بازی کنند؟ من اتفاقا هم شجاعت و هم صداقت ناصرخان را بلد هستم.

اگر شهامتش را نداشتم به راحتی به جم می‌رفتم و آنها را شکست می‌دادیم و کرونا هم می‌گرفتند. چرا آنها این اندازه خودشان را جدی گرفتند؟ بحث ما این است که کار درست را انجام دادیم تا بقیه هم یاد بگیرند. وقتی یک بازیکن کرونا بگیرد تمام تیم در خطر هستند.

رمضانی در پاسخ به این سوال که آیا برخی تیم‌ها ابتلا به کرونا را پنهان می‌کنند گفت: بحث من همین است. چنین مسائلی قشنگ نیست. چرا آقای آذری درباره اردوی تیم ما صحبت می‌کند؟ ما هم یک مقدار شنیده‌ها داریم اما بدون سند و مدرک صحبت نمی‌کنیم. ما از خانواده تمام بازیکنان هم تست گرفته‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز