خبرگزاری کار ایران

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال خبر داد:

هشت تیم لیگ برتری تسویه حساب کردند/ لیگ برتر با این شرایط فصل آینده با هشت تیم برگزار می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۹۴

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال با بیان این که هشت تیم لیگ برتری مراحل تسویه حساب خود را انجام داده‌اند، گفت: در صورتی که سایر باشگاه‌ها در مهلت تعیین شده، تسویه حساب نکنند، لیگ برتر مردان سال ۹۹ را با هشت تیم برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد تقوی  با یادآوری تمدید ۱۰ روزه مهلت ارسال برگه تسویه حساب مالی باشگاه‌ها با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال، افزود: بنا به درخواست مدیران عامل باشگاه‌ها و با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کووید ۱۹ در برخی استان‌های کشور، مهلت ارسال برگه تسویه‌حساب مالی باشگاه‌ها تا ۲۴ تیرماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: تا کنون هشت باشگاه لیگ برتری اقدامات لازم برای تسویه بدهی گذشته را انجام داده‌اند و فدراسیون والیبال بر اساس برنامه تدوین شده حرکت می‌کند؛ در صورتی که سایر باشگاه‌ها به موقع اقدامات لازم را انجام ندهند، لیگ برتر مردان سال ۹۹ با هشت تیم برگزار خواهد شد.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال درباره آخرین تحولات برگزاری لیگ‌های بانوان نیز گفت: روز شنبه هفته جاری نشست مشورتی لیگ‌های سال ۹۹ بانوان به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار و پیشنهادات بسیار خوبی از سوی کارشناسان و متخصصان شرکت کننده، ارائه شد.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت باشگاه‌ها در رشد و توسعه والیبال بانوان، خاطر نشان کرد: فدراسیون والیبال برای ایجاد انگیزه در باشگاه‌ها جهت تیم‌داری و فعالیت در لیگ‌های بانوان و تحقق اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه، پارامترهای تشویقی در نظر گرفته است.

 

پاداش لیگ‌های بانوان به باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد

تقوی به پرداخت پاداش نقدی برای تیم‌های اول تا سوم لیگ‌های بانوان در سال ۹۹، اشاره کرد و گفت: این پاداش به عنوان یک پارامتر تشویقی به باشگاه‌ها تعلق می‌‎گیرد و مدیران عامل باشگاه‌ها تصمیم گیرنده برای چگونگی هزینه آن خواهند بود.

گفتنی است، فدراسیون والیبال برای تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر و دسته یک بانوان در سال ۹۹، جایزه نقدی پرداخت می‌کند که میزان آن در لیگ برتر بانوان، به ترتیب یک میلیارد ریال برای قهرمان، ۵۰۰ میلیون ریال برای نایب قهرمان و ۲۵۰ میلیون ریال برای تیم سوم است.

میزان جایزه نقدی برای تیم‌های اول تا سوم لیگ دسته یک بانوان نیز ۸۰۰ میلیون ریال است که تیم قهرمان ۵۰۰ میلیون ریال دریافت می‌کند و تیم‌های دوم و سوم نیز به ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز