خبرگزاری کار ایران

یک تجربه آموزی دیگر به همراه سایپا جوان

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۸۳

تیم سایپا که با تحلیل کارشناسان در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر از اشتباهات داوری صدمه فراوان دید اینبار در بازی با تیم پرمهره سپاهان، ١٠ دقیقه مجبور به بازی ده نفره شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی سایپا، ‌تیم فوتبال سایپا که لقب جوانترین و کم هزینه‌ترین تیم جام نوزدهم را یدک می‌کشد در هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر تیمی صف آرایی کرد که از بازیکنان باتجربه و نامی زیادی در زمین و نیمکت خود بهره می‌برد.

جوانانی که توسط سرمربی جوان و وفادار نارنجی‌های تهرانی به کار گرفته شدند تا سایپا پیشرو در مسیر استعدادیابی و استعدادپروری گام بردارد.

جوانی و گمنامی که موجب شده تا مسابقات این تیم، محلی برای کسب تجربه داوران جوان انتخابی فدراسیون فوتبال نیز باشد.

داور روز گذشته دیدار حساس سایپا و سپاهان در دقیقه ۸۵ کارت زرد اول فرشاد هاشمی را به او داد و تنها بعد از سه دقیقه و خطای دوم هاشمی او را با کارت زرد دوم و قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد تا شاگردان صادقی دقایق پایانی مسابقه را با یک یار کمتر در برابر تیم پر مهره سپاهان سپری کنند.

دقایقی که با احتساب ۶ دقیقه وقت اضافه گرفته شده توسط داور می‌توانست نارنجی پوشان را از کسب امتیاز ارزشمند داخل خانه دور نماید.

حجم ویدیو: ۵.۷۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز