خبرگزاری کار ایران

عملکرد خوب صادقی و جوانانش در 2 بازی اخیر؛ سایپا مطمئن

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۸۶

تیمی که ابتدای فصل کسی روی آن حساب چندانی باز نمی‌کرد حالا یقه تیم‌های مدعی لیگ برتر را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا در دیدار روز گذشته مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید و توانست یک امتیاز مهم از این دیدار دشوار بدست بیاورد. این دومین دیدار پیاپی نارنجی‌پوشان پس از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر بود و شاگردان صادقی هفته قبل هم دیدار حساس و دشواری مقابل استقلال و شاگردان مجیدی داشتند که از آن دیدار هم یک امتیاز با ارزش کسب کردند.

سایپا که ابتدای فصل با تغییر رویکرد بیش از گذشته به سمت جوانگرایی و استفاده از نیروهای پایه آورده بود در شرایطی قرار داشت که کمتر کسی به نتایج خوب این تیم امید داشت و حتی از نارنجی‌پوشان به عنوان گزینه سقوط یاد می‌شد چرا که پیش از این تیم‌های دیگری هم رو به جوانگرایی آورده بودند که نتیجه کار خیلی جالب نبود.

سایپا با 19 امتیاز از 21 بازی به تعطیلات کرونایی لیگ رفته بود و در رتبه 14 جدول قرار داشت و با توجه به اینکه پس از تعطیلات باید به مصاف استقلال و سپاهان می‌رفت، گمان فوتبالدوستان این بود که دو شکست پیاپی از این دیدارهای دشوار مقابل بالانشینان جدول باعث نزدیک شدن دو تیم انتهای جدولی به نارنجی‌پوشان می‌شود و فرصت خوبی برای شاهین و پیکان است که با نزدیک شدن به این تیم و حتی عبور از آن بتوانند از منطقه سقوط فرار کنند و به جای آنها سایپا تبدیل به گزینه جدی سقوط شود.

از اهمیت کار صادقی و شاگردان جوانش در این دو دیدار همین بس که آنها حالا با 21 امتیاز و 2 پله صعود بابت 2 امتیاز از دو دیدار سخت مقابل تیم‌های پر مهره که هزینه‌هایشان با آنها قابل مقایسه نیست به رتبه 12 جدول رسیده و نه تنها دیگر گزینه سقوط نیستند که حتی به سمت تک رقمی شدن و حضور در نیمه بالای جدول خیز برداشته‌اند.

در حال حاضر پیکان 18 و شاهین 17 امتیازی هستند و اگر سایپا دو بازی خودش را باخته بود الان با 19 امتیاز خطر سقوط را بیخ گوشش احساس می‌کرد و باید 7 هفته پر استرس را سپری می‌کردند ولی حالا با جایگاهی مطمئن و روحیه مضاعف به دلیل گرفتن یقه مدعیان قهرمانی در آرامش به دیدارهای بعدی فکر می‌کنند.

در کنار انتقاداتی که از سپاهان و استقلال می‌شود نباید کار ارزشمند صادقی و شاگردانش در این دو دیدار نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز