خبرگزاری کار ایران

فلاح‌زاده: به خاطر علاقه به قلعه‌نویی همیشه جلوی تیم‌هایش خوب بازی می‌کنم/ هدفم تیم ملی است و مطمئنم اسکوچیچ ما را می‌بیند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۵۸

گلر سایپا در مورد درخشش مقابل سپاهان و یک امتیازی که تیمش از این بازی گرفت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا روز گذشته با یک بازی خوب توانست مقابل سپاهان یک امتیاز ارزشمند کسب کند و در این میان چهره ویژه بازی روز گذشته سایپا - سپاهان، حامد فلاح‌زاده گلر این تیم بود که با درخشش در ترکیب نارنجی پوشان و دفع چند موقعیت خطرناک از مهاجمان سپاهان دروازه تیمش را نجات داد. عملکرد خوب فلاح‌زاده در بازی با سپاهان در پایان بازی هم مورد تمجید صادقی قرار گرفت و هم قلعه‌نویی. اگرچه عملکرد سایر بازیکنان این تیم هم قابل تمجید است ولی گلر سایپا بهترین بازیکن این تیم در دیدار روز گذشته بود.

فلاح‌زاده در گفتگو با ایلنا در خصوص این بازی اظهار داشت: سپاهان تیم خوب و محترمی است و بهترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود. مربی قابل احترام و بازیکنان خوب و ملی‌پوشی دارد و نتایج این تیم و رتبه‌شان در جدول نشان می‌دهد چقدر تیم خوبی هستند ولی خب ما به حداقل امتیاز در این بازی نیاز داشتیم و خدا را شکر به آن دست یافتیم.

وی در مورد عملکرد خوبش در این دیدار هم گفت: این نظر لطف شما و سایرین است و به نظرم کم در مورد عملکردم در این بازی غلو می‌شود ولی خب خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیمم مفید باشم و عملکرد قابل قبولی ارائه دهم. این را هم بگویم که این امتیاز مهم حاصل کار تیمی بود و اینطور نیست که فقط من آن را به دست آورده باشم. بازیکنان خط دفاعی ما و سایر نفرات هم در این بازی عملکرد خوبی داشتند. در کل از زحمات ابراهیم صادقی و اشکان نامداری هم ممنون هستم و اگر عملکرد خوبی داشتم مرهون زحمات آنهاست.

گلر سایپا در مورد اینکه آیا برای قرارگیری برابر سپاهان استرس داشتند یا نه هم توضیح داد: خب تیم ما یک تیم جوان است و اکثر بازیکنان ما سال اول حضورشان در لیگ برتر است و طبیعی است که کمی استرس برای بازی‌های این چنینی داشته باشند ولی خب وظیفه من و چند بازیکن با تجربه تیم این است که این شرایط را کنترل کنیم. به نظرم می‌توانستیم حتی 3 امتیاز بازی را بگیریم ولی همین یک امتیاز هم برای ما خوب بود. ضمن اینکه توجه کنید تیم ما از نظر تجربه و امکانات و هزینه با سپاهان و استقلالی که هفته گذشته با آنها بازی داشتیم قابل مقایسه نیست.

فلاح‌زاده در مورد اینکه قلعه‌نویی از درخشش او در دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان صحبت کرده هم گفت: نظر لطف ایشان است ولی من در طول فصل بازی‌های خوب دیگری هم داشتم و فقط مقابل سپاهان نبوده ولی فکر می‌کنم دلیل اینکه همیشه جلوی تیم‌های آقای قلعه‌نویی خوب بازی می‌کنم دلیلش علاقه زیادی است که به ایشان دارم.

وی در مورد بهترین عکس‌العملش در این بازی هم گفت: در دقیقه 26 یک شوت خوب سجاد شهباززاده به سمت دروازه زد که واقعاً مهارش کار سختی بود و خوشحالم که از پس آن بر آمدم.

گلر سایپا با اشاره به 2 امتیاز حساس از دو بازی سخت توسط این تیم هم گفت: بله هم استقلال و هم سپاهان تیم‌های خوب و بزرگی هستند و شاید کسی فکرش را نمی‌کرد بتوانیم جلوی آنها بایستیم ولی خب تیم ما رفته رفته سرو شکل خودش را دارد پیدا می‌کند و فصل بعد هم با اضافه شدن چند بازیکن یکی از تیم‌های خوب لیگ می‌شویم که می‌توانیم حتی مدعی سهمیه هم باشیم.

فلاح‌زاده در مورد اینکه به تیم ملی فکر می‌کند یا نه هم توضیح داد: بله قطعاً هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی کشورش دعوت شود. خوبی اسکوچیچ این است که از دل لیگ برتر به تیم ملی رفته و فکر می‌کنم توجه خاص و ویژه‌ای به بازیکنان لیگ داشته باشد و همین موضوع انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند. ایشان در ورزشگاه حاضر بود و بازی‌ها را از نزدیک می‌بیند.

وی در مورد اینکه می‌گویند بدون تماشاگر شدن بازی‌ها برای تیم‌هایی مثل سایپا و پیکان که به این شرایط عادت دارند اتفاق خوبی است هم گفت: این موضوع که دست ما نیست و شرایط اینطور پیش آمده. فوتبال با تماشاگر زیباتر است ولی شاید این یک پوئن مثبت برای تیم ما باشد. البته سایپا بی طرفدار نیست و خانواده بزرگ کارخانه سایپا و همه کارکنان و پرسنل زحمتکش و خانواده‌هایشان یک مجموعه بزرگ هستند که در خانه برای موفقیت ما دعا می‌کنند.

گلر سایپا در پایان در مورد حضورش در تیم منتخب هفته ایلنا هم خاطرنشان کرد: این نظر لطف شماست و ممنونم. این موارد انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز