خبرگزاری کار ایران

امامعلی: قول می‌دهم پیکان سقوط نمی‌کند / نباید با شکست ذوب آهن مغرور شویم

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۴۷

مهاجم تیم پیکان ابراز امیدواری کرد آنها در مسابقات باقی مانده لیگ برتر سهمیه لیگ برتری این تیم را حفظ کنند.

فراز امامعلی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری تیم پیکان مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: در این بازی محکوم به برد بودیم و شرایط طوری بود که باید با امتیاز برمی‌گشتیم. خداراشکر با همدلی بازیکنان و کادرفنی توانستیم دست پر از اصفهان برگردیم. زیبایی فوتبال به همین است که قابل پیش بینی نیست و امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم.

او ادامه داد: با همین نتیجه ما نباید مغرور شویم و 7 بازی دیگر پیش رو داریم. بازی‌های سختی داریم و یکی از آنها برابر گل گهر سیرجان است. بازی مقابل ذوب آهن برای ما فراموش شده است و دیگر باید برای گل گهر آماده شویم که بتوانیم خودمان را در جدول پیدا کنیم.

مهاجم پیکان اضافه کرد: بازی با تیم گل گهر قطعا آسان نیست، آقای جلالی تیم خوبی دارند و مطمئنا بازی جذابی را می‌بینیم. امیدواریم در این مسابقه که برای ما شش امتیازی است هم دست پر از زمین خارج شویم.

امامعلی در پاسخ به این سوال که برابر ذوب آهن هت‌تریک کرده یا دو گل ثبت شده است، گفت: نمی‌دانم. حقیقتا در این مساله تصمیم با سازمان لیگ است و باید ببینم پنالتی که به تیرک خورد و بعد به مهدی خلیل برخورد کرد را به اسم من ثبت کرده‌اند یا گل به خودی شده است. درگیر این مسائل نیستم و بیشتر موفقیت تیم مهم بود نه هت‌تریک یا دبل من؛ جایگاه تیم ما مهم است چون این جایگاه در شان تیم ما نیست و ما می‌خواهیم پیکان را تا نیمه‌های بالای جدول پیش ببریم.

او درباره نمایش تیم پیکان در بازی خارج از خانه اضافه کرد: تیم ما خیلی هماهنگ و یکدست بود. با وجود اینکه گل اول را خوردیم زود به بازی برگشتیم و خودمان را پیدا کردیم. آقای ویسی به ما گفته بودند که این بازی مانند فینال است و یکی از فینال‌ها را فعلا با برد پشت سر گذاشتیم.

فراز امامعلی درباره آینده پیکان در لیگ نوزدهم گفت: همانطور که در هفته‌های گذشته گفته بودم دوباره قول می‌دهم که تیم ما اصلا گزینه سقوط نیست و پتانسیل آن خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. البته دچار بدشانسی شده بودیم که هنوز چیزی تمام نشده است و دوست داریم که همین روند را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز