خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: فوتبال در بازی با سایپا ما را تنبیه کرد/ در این بازی نیازی به گلر نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۱۵۷

سرمربی سپاهان دلایل تساوی تیمش مقابل سایپا را برشمرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از بازی مقابل سایپا در خصوص تساوی تیمش گفت: فوتبال ما را تنبیه کرد، چون از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. در مجموع حق ما 3 امتیاز این بازی بود. دروازه‌بان آنها روز خیلی خوبی داشت. باید با اختلاف 3-4 گل می‌بردیم. اگر امروز بدون دروازه‌بان هم بازی می‌کردیم اتفاقی نمی‌افتاد.من فکر می‌کنم حداقل باید با اختلاف 3-4 گل می‌بردیم. کیفیت زمین هم خیلی خوب نبود و چمن‌ کمی بلند بود. فرصت‌های زیادی داشتیم و در این زمین و با لایه‌های دفاعی فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم.

وی درمورد عملکرد تیم داوری هم گفت: تیم داوری واقعاً خیلی خوب بود. نسل داوران ما در حال تغییر است؛ داوران تحصیل کرده و خوش‌تیپی آمده‌اند و امیدوارم حمایت شوند تا با نهایت آرامش کار کنند. آنها قشر مظلومی هستند و امیدوارم فغانی‌های زیادی در فوتبال ایران ببینیم.

 

قلعه‌نویی درمورد دلیل غیبت نورافکن و اینکه گفته می‌شود تست کرونای وی مثبت شده است،اینطور جواب داد: تست دوم کرونای وی مثبت بود که قرنطینه شد. وقتی آمد از نظر بدنی شرایط خوبی نداشت.البته  این روزها ویروس کرونا ضعیف‌تر شده است و در روزهای ابتدایی ممکن بود هر فردی را زمین‌گیر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز