خبرگزاری کار ایران

ابهامات لغو بازی‌ها و قرنطینه استقلال و فولاد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۹۴۶

در حالیکه صحبت از قرنطینه دو تیم استقلال و فولاد مطرح شده سازمان لیگ با محدودیت‌های شدیدی مواجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از صبح روز گذشته که دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان خبر از مثبت شدن تست بیش از 10 نفر از بازیکنان و کادرفنی خود دادند بحث لغو دیدارهای این دو تیم در هفته بیست و سوم و به دنبال آن لزوم رفتن بازیکنان و عوامل به قرنطینه دو هفته‌ای مطرح شد که نتیجه‌اش لغو دو دیدار بعدی هر دو تیم است.

این یعنی فولاد و استقلال در هفته‌های 23، 24 و 25 لیگ برتر دیداری برگزار نکنند و پس از آن سازمان لیگ به فکر چاره‌ای برای برنامه ریزی این 6 بازی عقب افتاده باشد. در این میان اما مشکلات و محدودیت‌هایی برای سازمان لیگ وجود دارد.

فشردگی برنامه بازی‌های لیگ که ابتدا به دلیل فراهم شدن زیرساخت‌ها و در مرحله بعد آلودگی هوای شهرهای بزرگ از جمله تهران با لغو چند دیدار اعمال شد در نهایت با تعطیلی 4 ماهه بازی‌ها به دلیل ویروس کرونا به جایی رسید که مسئولان فدراسیون فوتبال به سختی توانستند برنامه‌ای برای برگزاری 9 هفته باقی مانده رقابت‌ها داشته باشند که در آن هم دوره تمرین و بدنسازی تیم‌ها برای بازگشت به شرایط مسابقه لحاظ شده باشد و هم محدودیت‌های تمام شدن هرچه زودتر لیگ نوزدهم به دلیل برنامه ریزی لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی قطر در نظر گرفته شده باشد.

از طرفی طبق قانون و عرف رایج، برای اینکه حق تیم‌های بالا و پایین جدول که در کورس قهرمانی، سهیمه و بقا هستند رعایت شود 3 هفته پایانی بازی‌ها باید همزمان باشد ولی با تاخیر 3 هفته ای این بازی‌ها آیا چنین چیزی ممکن است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز