خبرگزاری کار ایران

سایه کرونا بر لیگ برتر؛ پارس جنوبی ۳ استقلال صفر؟ جدال بارسلونا و رئال مادرید برای قهرمانی/ طارمی بازهم گلزنی می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۹۲۲

هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر در حالی امشب با پنج بازی پیگیری می‌شود که با توجه به مثبت اعلام شدن تست کرونایی ۱۳ عضو استقلال و ۱۶ عضو فولاد این دو تیم امشب به ترتیب مقابل پارس جنوبی جم و نساجی مازندران قرار نخواهند گرفت.

در دیگر بازی‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی مقابل شهرخودرو قرار خواهد گرفت. از ساعت ۲۱ نیز نفت مسجد سلیمان در خانه پذیرای ماشین سازی تبریز خواهد بود و در حساس ترین بازی امشب سپاهان از ساعت ۲۱ مقابل سایپا قرار خواهد گرفت.

هفته سی و سوم لیگ جزیره نیز با ۴ دیدار پیگیری می‌شود که از ساعت ۱۵:۳۰ برنلی به مصاف شفیلد یونایتد می‌رود و از ساعت ۱۷:۴۵ نیوکاسل در خانه پذیرای وستهام خواهد بود. از ساعت ۲۰ نیز شاگردان کلوپ در لیورپول در آنفیلد پذیرای استون ویلا خواهند بود و از ساعت ۲۲:۳۰ ساوتهمپتون در خانه مقابل منچسترسیتی صف آرایی می‌کند.

هفته سی و‌ چهارم لالیگا نیز امشب با ۴ دیدار پیگیری می‌شود که از ساعت ۱۶:۳۰ رئال مادرید در دیداری حساس به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت. از ساعت ۱۹:۳۰ اسپانیول به مصاف لگانس می‌رود و از ساعت ۲۲ اوساسونا در خانه پذیرای ختافه خواهد بود.

در آخرین دیدار امشب بارسلونا که در تعقیب رئال است از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به مصاف ویارئال خواهد رفت.

هفته سی‌ام سری آ ایتالیا نیز با ۶ دیدار پیگیری می‌شود که از ساعت ۱۹:۴۵ اینتر میلان در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای بولونیا خواهد بود.

از ساعت ۲۲ نیز به صورت همزمان، برشا مقابل هلاس ورونا، کالیاری مقابل آتالانتا، پارما مقابل فیورنتینا، سامپدوریا مقابل اسپال و اودینزه برابر جنوا قرار می‌گیرد.

در هفته سی‌ام لیگ پرتغال از ساعت ۲۰:۳۰ ریوآوه که مهدی طارمی را در اختیار دارد به مصاف ویسنته خواهد رفت. طارمی با عملکرد فوق العاده خود در هفته‌های اخیر مورد توجه تیم‌های بزرگ پرتغال قرار گرفته است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز