خبرگزاری کار ایران

برخورد زشتی در فرودگاه با ما صورت گرفت؛

آذری: بازیکنان ما دوباره به تهران برمی‌گردند تا تست بدهند!

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۸۹۳

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خبر داد بازیکنان این تیم که شب گذشته مازندران را ترک کرده بودند به تهران سفر می‌کنند تا تست کرونا را زیر نظر سازمان لیگ پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درخصوص بازگشت کاروان فولاد به اهواز گفت: پروتکلی که در سازمان لیگ نوشتند و با هماهنگی ستاد عالی کرونا است، تاکید دارد که اگر 25 درصد یک تیم شامل بازیکنان و کادر اجرایی تست کرونای آنها مثبت شد، باید به قرنطینه بروند و بازی آن تیم معلق خواهد شد. بر اساس همین بند پروتکل مربوطه ما با درخواست پزشک تیم و با هماهنگی سازمان لیگ تیم ما به اهواز بازگشت.

او ادامه داد: ما دو روز از است که مازندران بودیم و در شهید وظنی هم تمرین کردیم. روزی که تست مثبت شد به ما زمین ندادند و این ماجرا که رسانه‌ای شد هتل هم حتی به ما بی اعتنایی کرد! بازیکنان ما با هواپیمایی وارش که البته سوارشان نمی‌کرد به اهواز بازگشت. داستان زشتی در فرودگاه وجود داشت و به هر نحوی و خواهش و تمنا بازیکنان ما به اهواز بازگشتند.

آذری در پاسخ به این سوال که اکنون چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتفاق جالبی که افتاده یک نامه ای به ما و استقلال زده‌اند که برای راستی آزمایی تست بازیکنان ما باید به تهران برگردند و در فاصله 24 ساعت دو تست بدهند. یک تست ما در اهواز  و یک تست هم در تهران بوده. اینکه سازمان لیگ الان در صدد راستی آزمایی است برای من جالب است. اگر شما کرونا داشته باشید و 8 روز ایزوله باشید ممکن است دیگر ناقل نباشید. ما بر اساس نامه ای که زده‌اند باید 13 بازیکن را دوباره از اهواز به تهران برگردانیم تا دوباره تست بدهند.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره اینکه سازمان لیگ گفته مسابقات معلق شود، گفت: من نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است؛ من از دیروز صبح تا به امروز به دنبال یک نفر از آنها هستم اما تا به الان موفق نشده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز