خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه پارس جنوبی به حواشی پیش آمده پیش از بازی استقلال:

استقلال نمی‌تواند برای فوتبال ایران تعیین و تکلیف کند/ طبق قوانین فیفا اگر باشگاه استقلال در زمین بازی حضور پیدا نکند بازی ۳ بر صفر به سود ما می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۶۵۲

احد علوی نسبت به حواشی ایجاد شده پیش از دیدار با استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با مثبت اعلام شدن تست کرونا ۱۳ عضو استقلال این باشگاه برای برگزاری بازی با پارس جنوبی راهی جم نشد.

احد علوی مدیر رسانه‌ای این تیم در این خصوص و حواشی ایجاد شده به خبرنگار ما گفت : با توجه به حضور ناظر بازی ، تیم داوری و ناظر داوری آقای مرادی قطعا تیم ما در این بازی به عنوان میزبان حضور خواهد داشت، مطمئنا طبق قوانین فیفا اگر باشگاه استقلال در زمین بازی حضور پیدا نکند این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود ما اعلام خواهد شد. ما هم به هیچ وجه از حق پارس و مردم جم نمی‌گذریم و قطعا اتفاقاتی که در بازی سپاهان و پرسپولیس افتاد برای سپاهان رخ داد برای استقلالی نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه در مورد صحبت‌های احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال گفت: شهر جم طبق آمار اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در وضعیت قرمز قرار ندارد و وضعیت این شهر در مواجه با کرونا زرد است. اقای سعادتمند گفتند محل اقامت باشگاه استقلال یکی از روستاهای اطراف شهر جم است. در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست. پاسارگارد که قرار بود محل اسکان استقلال باشد همون محلی است که باشگاه پرسپولیس در بازی هفته پایانی فصل پیش که منجر به قهرمانی این تیم شد در این مکان حضور داشتند، که یک دهکده توریستی و ورزشی با امکانات فوق‌العاده است.

وی افزود: باشگاه پارس جنوبی جم با توجه به فشردگی مسابقات و شرایط جدول و شرایط دو تیم به هیچ وجه موافق به تعویق افتادن این بازی نخواهد بود.

علوی در خصوص مثبت اعلام شدن تست کرونایی برخی از بازیکنان استقلال و شرایط این تیم اظهار داشت: اگر سازمان لیگ به طور رسمی این خبر را تایید کند ما تابع هستیم. این ادعا بزرگی است که باید راستی آزمایشی شود و سند و مدرک ارائه دهند که بر اساس پروتکل‌های اعلام شده ما تست کرونا گرفتیم و نتایج مثبت بوده است.شاید این اتفاق برای ما نیز رخ دهد ولی باید سازمان لیگ تایید و اعلام کند یک تیم که نمی‌تواند برای برگزاری مسابقات لیگ برتر و فوتبال ایران تعیین و تکلیف کند. ناظر داوری ، ناظر بازی و  تیم داوری در جم حضور دارند ما نیز از تهران راهی جم شدیم در همین شرایط بحرانی با همین پرواز بخاطر احترام به قوانین خون آنها رنگین تر از بقیه نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز