خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: برایه عبور از لایه‌های دفاعی سایپا برنامه داریم/ هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۳۵۸

سرمربی سپاهان در مورد تقابل تیمش با سایپا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی با حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا در خصوص شرایط این دیدار اظهار داشت: مثبت شدن تست کرونای بازیکنان و عوامل بعضی از تیم‌ها باعث نگرانی است و برایشان آرزوی سلامتی دارم. شرایط خوبی نیست و امیدوارم مسئولان توجه کنند که کرونا همه جا هست اما خیلی از کشورها توان‌شان از ما بیشتر است و پروتکل‌ها را به نحو احسن انجام می‌دهند. فرهنگ قرنطینه در کشورشان انجام شده است اما ما به خاطر مشکلات اقتصادی نتوانستیم قرنطینه را خوب انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به رویارویی با سایپا افزود: سایپا تیم جوانی است و مربی جوانی هم دارد. فوتبال را خیلی بسته و با برنامه بازی می‌کند. ما بازی بسیار سختی مقابل آنها داریم و امیدوارم با توجه به بازی خوب‌مان در هفته قبل همین روند را ادامه دهیم. سایپا لایه لایه دفاع می‌کند و بیشتر هدفش ضد حمله است. در طول هفته گذشته بر همین اساس تمرین کردیم.

سرمربی سپاهان در مورد حفظ جایگاه نایب قهرمانی هم گفت: ‌ما به همه چیز امیدواریم. هدف‌گذاری ما بازی به بازی است و هر بازی برای حکم فینال را دارد و باید با همه وجود بازی کنیم. در جام حذفی یک بازی عقب افتاده داریم و امیدوارم برنامه آن هم هر چه زودتر اعلام شود. برای ملت بزرگ ایران و همه عزیزان و آن‌هایی که در تخت بیمارستان‌ها هستند آرزوی سلامتی دارم.

قلعه‌نویی در پایان با اشاره به شرایط تیمش عنوان کرد: ما از زمان شروع تمرینات، هر پنج روز یک بار تست کرونا گرفتیم. سه نفر از اعضای تیم ما به این بیماری مبتلا و قرنطینه شدند ولی بعد از آن خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتیم. در رابطه با رعایت کردن پروتکل‌ها تیم پزشکی و پشتیبانی ما نهایت رسیدگی و محبت را دارند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. ولی در کل کار بسیار سختی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز