خبرگزاری کار ایران

استقلال علیه فولاد؛

الان که در جدول صعود کردند خواهان تعطیلی لیگ هستند!

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۰۸۸

سرپرست باشگاه استقلال در تازه‌ترین صحبت‌هایش به فولاد خوزستان کنایه زد و درخواست آنها برای تعطیلی لیگ را به دلیل صعودشان به رتبه سوم جدول و احتمالا دستیابی به سهمیه صعود عنوان کرد.

سعید رمضانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درخصوص اظهارات اخیر از سوی مسئولان برخی تیم‌ها مبنی بر تعطیل شدن رقابت‌های لیگ به دلیل شیوع کرونا گفت: قبل از شروع لیگ موضع خود را در این خصوص اعلام کرده بودیم و وقتی که اعلام شد بازی‌ها برگزار شود هم شرایط کرونایی شهر اهواز و استان خوزستان را گوشزد کردیم که دوستان بلافاصله موضع گرفتند.

او افزود: به هر ترتیب ما راهی اهواز شدیم و آن بلاها هم سرمان آمد که دو بازیکن و مربی خود را به دلیل محرومیت و برخی بازیکنان را به دلیل مصدومیت ناشی از آن بازی، مقابل سایپا هم در اختیار نداشتیم. در گرمای ۴۰ و چند درجه اهواز بازی کردیم و چه بسا بازیکنی از تیم ما الان بخاطر آن سفر کرونا گرفته باشد و حالا بعد از قرار گرفتن برخی تیم‌ها در جایگاه‌های بالای جدول، عده‌ای می‌گویند تیم ما ناقل است، لیگ را تعطیل کنید.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: اینکه حالا چون جایگاه تیم ما در فلان منطقه جدول قرار گرفته، بگوییم لیگ را تعطیل کنید، اجحاف بزرگی در حق استقلال و هوادارانش به شمار می‌آید. ما و هوادارانمان به هیچ وجه این موضوع را نمی‌پذیریم و بهتر است همه تیم‌ها مرد و مردانه تا پایان لیگ و جام حذفی حاضر شوند و باهم در زمین رقابت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز